تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 16:28
کد خبر : 6157

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران خبر داد؛

اصلاح بند ۲۶ بخشنامه بیمه اجتماعی رانندگان

اصلاح بند ۲۶ بخشنامه بیمه اجتماعی رانندگان
اخبار پولی مالی- عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران از اصلاح بند 26 بخشنامه بیمه اجتماعی رانندگان با همکاری معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علی مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه های پیش بینی شده اتاق تعاون ایران بهبود فضای کسب و کار برای فعالین اقتصادی بوده و مقررات زدائی و مانع زدائی از فرآیند تولید از مهمترین برنامه های اتاق تعاون در سال ۱۴۰۰ بوده که مزین به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها است .

وی ادامه داد: اتاق تعاون ایران با همکاری معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با تشکیل کارگروه مشترک نسبت به بررسی مشکلات بخش تعاون بصورت منظم موضوعات مهم بیمه ای را مورد بررسی قرار می دهد.

مطیع جهانی بیان داشت: با موافقت سازمان تامین اجتماعی با پیشنهاد تشکیل کمیته تنقیح و تلخیص و وحدت رویه بخشنامه ها با حضور تشکل های کارفرمایی ظرفیت خوبی برای افزایش تعامل کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی برای حل و فصل مشکلات پیش روی بوجود آمد.

عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران خاطر نشان کرد: در اولین گام برای حل مشکلات فعالان بخش تعاون، پیگیری موضوع شرکت های تعاونی حمل نقل برای کاهش هزینه های ضمانت نامه بانکی از ۱۲ ماه به ۳ ماه و اصلاح بند ۲۶ بخشنامه ۱۱۰/۱۴۰۰/۱۰۰۰ مورخ ۱۴/۱/۱۴۰۰ بود که در اولین جلسه شورا مورد بحث و توافق طرفین برای اصلاح قرار گرفت.

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران، افزود: براین اساس شرکت های تعاونی حمل و نقل جهت تضمین ارسال لیست و پرداخت حق بیمه رانندگان، می بایست معادل حق بیمه سه ماهه وفق ماده ۲۸ قانون تامین اجتماعی و براساس بیشترین لیست ارسالی و میزان افزایش دستمزد هر سال نسبت به ارائه ضمانت نامه بانکی معتبر یا ملکی با تعهد کتبی صاحبان امضاء در دفترخانه اسناد رسمی مبنی بر پرداخت حق بیمه در مهلت مقرر قانونی به شعبه مربوطه اقدام کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.