تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 10:04
کد خبر : 69912

آسودگی با بیمه اتومبیل تعاون

آسودگی با بیمه اتومبیل تعاون
اخبار پولی مالی_ در سوانح جاده ای خطرخسارات مالی و جانی، راننده خودرو و سرنشینان و چه بسا شخص یا اشخاص ثالث را تهدید می کند اینجاست که به همراه داشتن بیمه نامه ها‌ی اتومبیل ضرورت خود را نشان می دهد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در سوانح جاده ای خطرخسارات مالی و جانی، راننده خودرو و سرنشینان و چه بسا شخص یا اشخاص ثالث را تهدید می کند اینجاست که به همراه داشتن بیمه نامه ها‌ی اتومبیل ضرورت خود را نشان می دهد.

بیمه نامه اتومبیل از جمله بیمه‌نامه‌های پرفروش شرکت بیمه تعاون است که با هدف جبران خسارات وارده مالی و جانی به بیمه گذاران ارائه می شود.

بر این اساس بیمه گذاران با خرید این بیمه نامه ها از مزایایی همچون وجود مراکز پرداخت خسارت سیار برای سهولت خدمت‌رسانی به زیان دیدگان به خصوص در کلان شهرها در زمان وقوع حادثه، حضورکارشناسان ارزیاب خسارت در محل حادثه جهت بررسی خسارت و …بهره مند می شوند تا نهایتاً در کمترین زمان ممکن جبران خسارت آن ها انجام شود.

بر این اساس مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه تعاون اقدام به خرید این بیمه‌نامه کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

در حال حاضر شرکت بیمه تعاون با رشد ۱۰۶ درصدی حق بیمه تولیدی در ۶ ماهه نخست سال جاری بیمه نامه های اتومبیل خود را در قالب پوشش‌ بیمه‌ بدنه، بیمه‌ شخص‌ ثالث‌ و بیمه‌ حوادث‌ راننده ارائه می دهد.

بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه تعاون اقدام به خرید این بیمه‌نامه کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.