تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 15:44
کد خبر : 3587

در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود :

نمایشگاه تهران مُدکس تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون

نمایشگاه تهران مُدکس تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون
اخبار پولی مالی- نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته تحت پوشش کامل بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون قرار گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته (تهران مدکس ۱۴۰۰) با حضور بیمه تعاون برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه که از ۲۰ الی ۲۳ مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می شود تحت پوشش کامل بیمه مسئولیت مدنی بیمه تعاون نیز خواهد بود.
شایان ذکر است که این نمایشگاه بزرگترین رویداد پوشاک از طراحی و ایده‌پردازی تا رسیدن محصول به دست مصرف‌کننده بوده و از اهداف آن می توان به ارائه آخرین توانمندیها و فناوریها در زنجیره صنعت ارزش پوشاک، مد، طراحی، ماشین‌آلات و تجهیزات نگاه ویژه به طراحی و ارزش‌های بومی و ملی کشور در هویت و پوشش اقوام، نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای و صادرات محصولات تولیدی به ایران با توجه به کیفیت و استانداردهای ایران، ارائه تکنولوژی و فناوری‌های نوین، ایجاد گسترش و همکاری‌های مشترک در سطح بین‌المللی و آینده‌پژوهی در صنعت پوشاک اشاره کرد.
این رخداد، یکی از مهمترین برنامه‌های راهبردی حوزه پوشاک در سالهای اخیر بوده و توجه به صادرات و توسعه اقتصادی کارآفرینان پوشاک، نمایش توانمندی‌ و تخصص طراحان و تولیدکنندگان، حمایت از استارتاپها و فناوری‌های جدید، توسعه ارتباطات دانشگاه با صنف و صنعت پوشاک، آینده‌ پژوهشی و ساختارهای توسعه برندهای ملی پوشاک از اهداف راهبردی آن به شمار می رود.
نمایشگاه تهران مدکس از ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ می‌توانند به نمایشگاه مراجعه کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.