تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 11:01
کد خبر : 9306

مدیر عامل بیمه ایران در بازدید از نمایشگاه دست آوردهای جهاد دانشگاهی :

گسترش کسب و کار با حضور قشر جوان اهمیت زیادی دارد

گسترش کسب و کار با حضور قشر جوان اهمیت زیادی دارد

به گزارش اخبار پولی مالی سیدمجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران به اتفاق مدیران کل منابع انسانی ، بازاریابی ، آموزش و پژوهش و رئیس گروه مشاوران خود به دعوت رسمی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی از سومین نمایشگاه توانمندیها و دست آوردهای شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در محل بوستان گفتگو، بازدید کردند

به گزارش اخبار پولی مالی سیدمجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران به اتفاق مدیران کل منابع انسانی ، بازاریابی ، آموزش و پژوهش و رئیس گروه مشاوران خود به دعوت رسمی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی از سومین نمایشگاه توانمندیها و دست آوردهای شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در محل بوستان گفتگو، بازدید کردند .

بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه ایران، مدیر عامل در این دیدار اظهار داشت : برپایی این نمایشگاه با حضور قشر جوان در جهت گسترش کسب و کار اهمیت زیادی دارد و مهمترین دست آورد آن، امید و باور ظرفیت های علمی موجود در داخل کشور، روحیه کار آفرینی، خلق ایده و محصول، است.

وی با اشاره به زمینه های مشترک همکاری در بخش های مختلف آموزش و پژوهش ، تأمین نیازهای بیمه ای بخشی از کسب و کارهای مجموعه جهاددانشگاهی را از طریق تداوم تعاملات فی مابین امکانپذیر دانست.

بر اساس این گزارش،  بیجندی معاون سازمان جهاد دانشگاهی، دکتر سلگی و دکتر موسوی از مدیران ارشد این سازمان ، مدیرعامل و مدیران کل بیمه ایران را همراهی نمودند و طی مذاکرات صورت گرفته طرفین بر وجود زمینه های همکاری متقابل تأکید نموده و برای پوشش بیمه ای طرح های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف به توافق رسیدند.

همچنین با توجه به سرآمدی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش بر ضرورت استفاده از ظرفیت های این سازمان در زمینه آموزش و توسعه از سوی بیمه ایران تأکید و طرفین خواستار تداوم گفتگو برای گسترش همکاری شدند .

گفتنی است در این بازدید ۲ ساعته، مدیرعامل و هیأت همراه از حوزه های مختلف پژوهشی و آموزشی نمایشگاه که درقالب غرفه های مختلف از جمله پارک های فن آوری ، فن آوری نانو ، پزشکی ، مخابرات ، واحدهای مهندسی و زیر ساخت ، کشاورزی ، علوم انسانی و …. سازماندهی شده بود بازدید نمودند که با استقبال گرم و توضیحات متخصصین مربوطه همراه شد.

در حاشیه این دیدار نیز، مصاحبه هایی از سوی خبرگزاری دانشجویان ( ایسنا ) متعلق به جهاددانشگاهی ، روابط عمومی سازمان و روزنامه کسب و کار با مدیرعامل بیمه ایران صورت پذیرفت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.