تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 15:36
کد خبر : 60684

چطور کارت اعتباری بانک تجارت بگیریم؟

چطور کارت اعتباری بانک تجارت بگیریم؟
اخبار پولی مالی_ کارت اعتباری نوعی کارت پرداخت است که برای اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌شود. این کارت به دارنده آن این امکان را می‌دهد که بر پایه یک قرارداد، خدمات و کالایی را دریافت کرده و با استفاده از کارت اعتباری، اقساط آن را بعد از خرید، پرداخت کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اخبارپول، صدور کارت‌های اعتباری در دنیا با قوانین هر کشور صورت می‌گیرد و در کشور ما بانک‌ها در چارچوب آیین نامه دستورالعمل اجرایی عقد مرابحه بانک مرکزی تا سقف معینی برای متقاضیان کارت اعتباری صادر می‌کنند.

کارت اعتباری با هدف افزایش قدرت خرید مشتریان عرضه می‌شود. این کارت برخلاف سایر کارت‌های بانکی، ابزار برداشت یا استفاده از موجودی یک سپرده نیست، بلکه ابزاری برای استفاده از اعتباری مشخص، در دوره‌ای معین است که بانک برای مشتری در نظر گرفته است. دارنده این کارت می تواند با استفاده از آن از تمام فروشگاه‌ها و مراکز دارای پایانه فروش و بسیاری وب سایت‌های دارای فروشگاه‌های اینترنتی، نسبت به خرید کالا و دریافت خدمات اقدام کند.

از طرفی در شرایطی که قیمت اجناس روزانه بالا می‌رود خرید اعتباری یکی از راه‌های تامین نیازهای ضروری خانوارهاست. در حقیقت این کارت‌ها نیازهای مالی مشتریان بعنوان یک راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد را تامین کرده و قدرت خرید آنها را افزایش می‌دهد.

کارت اعتباری بانک تجارت
کارت اعتباری تجارت یکی از خدمات نوین مبتنی بر کارت است که دارنده آن می تواند تا سقف اعتباری حداکثر ۵۰میلیون تومان کالا یا خدمات تهیه کند. این اعتبار بنا به سابقه مشتری توسط بانک به متقاضیان اختصاص داده شده با توجه به قابلیت شارژ مجدد کارت اعتباری، مشتریان می توانند به میزان اصل مبلغ قسط واریزی، مجددا از این تسهیلات استفاده کنند. این کارت‌ها می‌توانند با ایجاد قدرت خرید بیشتر، شرایط مناسبی را جهت پرداخت آسان و مدیریت هزینه را برای مشتریان فراهم کنند.

سقف فردی تسهیلات در قالب کارت اعتباری بر پایه عقد مرابحه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال با مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه بوده و نرخ سود تسهیلات اعطایی معادل ۱۸درصد در سال و نرخ آبونمان معادل ۱درصد مبلغ اعتبار است که همزمان در پایان اولین دوره صورتحساب اخذ می‌شود.

در تسهیلات اعطایی تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال، در صورتی که مشتری دارای رتبه اعتباری از سامانه اعتبارسنجی شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران باشد، اخذ سفته و ضمانت یک نفر ضامن معتبر و مورد وثوق بانک کفایت کرده و در صورت عدم کسب این رتبه، ارائه سفته و ضمانت حداقل دو نفر ضامن معتبر الزامی است. همچنین در تسهیلات اعطایی از ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریال، ارائه سفته به همراه ضمانت دو نفر ضامن معتبر و مورد وثوق بانک الزامی است.

از باجت بانک تجارت کارت اعتباری بگیرید
اما راه دیگری برای دریافت سریعتر کارت اعتباری ماهانه وجود دارد که مشتریان بتوانند بصورت ماهانه، اعتبار کوتاه مدت را از طریق اپلیکیشن باجت با سرعت و سهولت دریافت کنند.
مدیریت بهینه درآمد و هزینه های ماهانه همواره دغدغه بسیاری از مشتریان است. بارها پیش آمده که برای تامین هزینه‌های پیش بینی نشده طی ماه به تامین مالی خرد کوتاه مدت نیاز داشته باشید. البته این مبلغ می تواند از طریق اخذ تسهیلات بانکی تامین شود که معمولاً دریافت آن ممکن است گاهی طولانی شود.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به صورت کاملا غیرحضوری، امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از درخواست تا معرفی ضامنین و دریافت تسهیلات(در حال حاضر فقط در تهران و در آینده نزدیک در سراسر کشور)، اعطای اعتبار کوتاه مدت ماهانه را پیاده سازی کرد.

اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه محصولی که عملاً یک اعتبار با مدت زمان کوتاه را به مشتریان ارائه می‌کند. بانک تجارت با اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه یک ابزار و راهکار سریع، به موقع و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. محصول اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه برای تمامی مشتریان حقیقی متناسب با تعاملی که با بانک دارند، بدون ضامن و بر اساس رتبه اعتباری و متناسب با میانگین حسابی که نزد بانک ایجاد می‌کنند قابل ارائه است. همچنین برای سایر شهروندان فاقد حساب که درخواست کارت اعتباری بانک تجارت را دارند، امکان افتتاح حساب به صورت کاملا غیرحضوری و دریافت کارت در محل ایجاد شده است که پس از آن می توانند از خدمات اعتبار خرید کوتاه مدت ماهانه بهره مند شوند.

همچنین چنانچه مشتری در انتهای ماه اعتباری مصرفی خود را تسویه کند هیچ سودی دریافت نشده و این اعتبار برای ماه آینده مجددا در اختیار وی قرار می گیرد.

این اعتبار برای مشتریانی که بر مبنای رتبه اعتبار سنجی ایرانیان دارای رتبه های سطح یک و دو هستند معادل یک برابر میانگین یک ماهه حساب آن‌ها تا سقف ۱۰ میلیون تومان و برای مشتریانی که از رتبه اعتباری سطح سه و چهار برخوردارند معادل یک برابر میانگین دو ماهه حساب آنها تا سقف پنج میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش اخبارپول، بانک تجارت در همین راستا با همکاری پلتفرم‌های فروش در زمینه‌های متنوعی همچون تامین سبد مصرفی خانوار، فروش انواع بیمه نامه‌ها، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال، کالاهای زودمصرف و پرمصرف از طریق باجت ارائه خدمت می‌کند.

چطور از باجت کارت اعتباری ماهانه بگیریم
کارت اعتباری ماهانه بدون هیچ گونه سود و کارمزد ( در صورت پرداخت به موقع بدهی) به اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می‌شود. شرایط لازم برای دریافت این کارتها برای اشخاص دارای حساب فعال تجارت، داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان، محاسبه اعتبار بر اساس میانگین موجودی حساب، سنجش رتبه اعتباری به این صورت که رتبه اعتباری A و B امکان دریافت تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بر اساس میانگین یک‌ماهه حساب و رتبه اعتباری C و فاقد رتبه یعنی D امکان دریافت تا سقف ۵۰ میلیون ریال بر اساس میانگین دوماهه حساب را خواهند داشت.

اشخاص حقوقی نیز برای دریافت این کارت‌ها باید دارای حساب فعال تجارت بوده و بدون نیاز به رتبه بانکی و ضمانت تنها از طریق توافق صورت گرفته بین سازمان متبوع و بانک تجارت شرایط دقیق دریافت اعتبار سازمانی از باجت میسر می‌شود.

نحوه درخواست و استفاده از کارتهای اعتباری ماهانه بانک تجارت در چند مرحله امکانپذیر است. مرحله اول، ورود به اپلیکیشن امضا تجارت و تعریف امضای دیجیتال، پیش‌نیاز فرآیند دریافت اعتبار و امضای قرارداد است. در مرحله دوم، اگر کدملّی شما در سیستم ما تعریف شده باشد، اعتباری متناسب با حقوق دریافتی‌تان به شما تخصیص داده خواهد شد. با امضای قرارداد در اپلیکیشن باجت، امکان دریافت اعتبار را خواهید داشت. در مرحله سوم، با ورود به وب‌سایت و یا دانلود اپلیکیشن لندتک‌های طرف قرارداد، می‌توانید از هزاران فروشگاه زیرمجموعه آن‌ها خرید کنید و در نهایت در مرحله چهارم، پس از ورود به ویجت خرید اعتباری می‌توانید از قسمت تسویه حساب برای پرداخت صورت‌حساب خود تا انتهای ماه جاری اقدام کنید. برای پرداخت بدهی، ۵ روز زمان تنفس دارید و پس از آن، اعتبار شما به عقد تسهیلاتی تبدیل می‌شود. در هر ماه در صورت تسویه تا انتهای روز پنجم، اعتبار شما برای ماه بعد مجدد شارژ خواهد شد.

گفتنی است، مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ داخلی ۵ یا ۰۲۱۹۱۰۰۹۵۵۴ به صورت ۷ روز هفته از ساعت ۸ تا ۲۰ آماده ارائه اطلاعات تکمیلی به مشتریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت کارت اعتباری بانک تجارت بطور ماهانه از طریق اپلیکیشن باجت اینجا مراجعه کنید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.