تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 20:23
کد خبر : 75990

پیام مدیرعامل فولاد خراسان برای پنجمین جشنواره ملی فولاد

پیام مدیرعامل فولاد خراسان برای پنجمین جشنواره ملی فولاد
طهمورث جوان بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان (فخاس) در خصوص پنجمین جشنواره ملی فولاد نوشت:«بومی سازی» و توانمندسازی درونی اقتصاد کشور، نیازمند ایجاد ذهن، زبان و درک مشترک میان تامین کنندگان، سازندگان و تولیدکنندگان فولاد است

به گزارش اخبار پولی مالی، طهمورث جوان بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان (فخاس) در خصوص پنجمین جشنواره ملی فولاد نوشت:«بومی سازی» و توانمندسازی درونی اقتصاد کشور، نیازمند ایجاد ذهن، زبان و درک مشترک میان تامین کنندگان، سازندگان و تولیدکنندگان فولاد است و در این راستا «میزهای تعمیق ساخت داخل» در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، فرصتی برای تعامل صنایع کلیدی با سازندگان و همچنین معرفی پتانسیل های بومی سازی کشور است. درستی و کارآمدی فرآیندهای ارزیابی و توانمندسازی تامین کنندگان، اقدامی برد- برد برای همه طرف های این تعامل خواهد بود.

رویدادهای ملی در زمینه تولید فولاد و تبادل نظر سازندگان، تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان و متخصصان زنجیره فولاد کشور بستری مناسب برای تبادل و اشتراک گذاری دیدگاه ها، همسویی در راستای رفع چالش ها و گردآوری تجارب و درس آموخته ها در همه جای کشور است. همچنین ایجاد شبکه و گسترش تعامل میان سازندگان و تامین کنندگان، ارتقای دانش فنی و تجمیع دانش را به عنوان ره‌آورد در خود دارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.