تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 9:24
کد خبر : 61674

در سه ماهه اول سال جاری رقم خورد؛

پرداخت ۲۲هزار میلیارد تومان وام از سوی بانک قرض الحسنه رسالت

پرداخت ۲۲هزار میلیارد تومان وام از سوی بانک قرض الحسنه رسالت
اخبار پولی مالی_ بانک قرض الحسنه رسالت 22هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه در سه ماهه اول سال جاری پرداخت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۳۵۰هزار فقره وام با مبلغ ۶۵هزار میلیارد تومان به مشتریان این بانک پرداخت شده است، گفت: با احتساب پرداخت وام در سایر فصول سال به نسبت سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۹۰هزاروام در امسال پرداخت خواهد شد و این گویای افزایش ۳۰درصدی نسبت به سال گذشته در بانک قرض الحسنه رسالت است.

وی با تاکید بر اینکه از سال ۱۴۰۰به بعد تمام وام ها در بانک قرض الحسنه رسالت غیرحضوری و با اعتبارسنجی پرداخت شده است، افزود: از اوایل سال گذشته که سفته الکترونیک عملیاتی شده تاکنون حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار فقره سفته الکترونیک صادر شده که از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰هزار برای مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بوده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: از یک میلیون و ۵۰۰هزار فقره وامی که برای سال جاری در نظرگرفته شده، نیمی بدون ضامن و صرفا بایک سفته الکترونیک از وام گیرنده و نیمی با یک سفته الکترونیک از وام گیرنده وضامن پرداخت خواهد شد.

حسین زاده بااشاره به استقبال جامعه از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت گفت: قرض الحسنه در حال توسعه است و این مشمولیت مالی و دسترسی آسان همه مردم به منابع مالی شرعی، آسان و ارزان را به دنبال دارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.