تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 18:24
کد خبر : 33846

توسط بانک توسعه تعاون

۱۶۰درصد سهمیه ابلاغی به کارآفرینان و تعاونگران روستایی مازندران پرداخت شد

۱۶۰درصد سهمیه ابلاغی به کارآفرینان و تعاونگران روستایی مازندران پرداخت شد
اخبار پولی مالی_ عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از تحقق ۱۶۰ درصد سهمیه ابلاغی به کارآفرینان و تعاونگران روستایی مازندران در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در اولین همای گذاران بخش خصوصی و هدایتگری استاندار ساعی و دغدغه مند این استان شاهد جنب و جوش قابل تقدیر و فعالیت در مسیر توسعه هستیم.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در این مسیر هدفمند بانکها به عنوان تامین کننده منابع مورد نیاز جریان مولد و سازنده غیر قابل انکار می باشد.

ایرانی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها موسسه مالی و بنگاه اقتصادی بخش تعاون و اقتصاد در استان مازندران فعالیت فراتر از توان و حد انتظار داشته و این امر موجب رضایتمندی ذینفعان، مشتریان و مدیریت ارشد استان شده است.

رییس کمیته ریسک بانک توسعه تعاون تصریح نمود: بانکها در اجرای برنامه ها و تکالیف خود همواره دچار تلاطم می شوند که از مهمترین مخاطرات در سیستم های فراروی این صنعت می توان به ریسک اعتباری و نقدینگی اشاره کرد.

ایرانی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی و عشایری طی مدت اجرای طرح و اعطای ۲۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات عمومی و پرداخت ۲۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان و ۲۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری، گویای قسمتی از خدمات بانک در دوره کنونی است.

ایرانی گفت: بانک توسعه تعاون در مازندران با ۲۲ شعبه فعال در سطح استان با پرداخت تسهیلاتی در بخش های مختلف اقتصادی رویکردی توسعه ای و حمایتی داشته است و معادل ۱۶۰ درصد سهمیه ابلاغی در طرح اشتغال پایداری و روستایی به کارآفرینان و تعاونگران روستایی، تسهیلات مناسب پرداخت نموده است.

وی گفت: بخش تعاون اقتصاد کشور به عنوان فرابخش در حوزه های مختلفی می تواند بیش از پیش ایفای نقش و اعمال وظیفه نماید.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون یادآور شد: بر اساس شاخص های بانک توسعه ای ، عملکرد بانک مطلوب و نقش آفرینی در قالبهای مختلف اقتصادی مورد اتکا و غیر قابل انکار است.

ایرانی در ادامه همایش و بازدید از غرفه های جانبی نمایشگاه از شعب شهر قائمشهر بازدید به عمل آورد و عملکرد این شعب را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

در این سفر حسن شریفی معاون عملیات بانکی، محمد مهدی احمدی معاون نظارت و حقوقی، احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری، معاونین و همکاران مدیریت شعب استان مازندران، عضو هیات مدیره بانک را همراهی می کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.