تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 شهریور 1401 - 10:30
کد خبر : 28148

عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی عنوان کرد:

پرداخت صددرصدی تعرفه درمانی وزارت بهداشت توسط بانک ملی

پرداخت صددرصدی تعرفه درمانی وزارت بهداشت توسط بانک ملی
اخبار پولی مالی-عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک با تشریح آخرین اقدامات درمانی و رفاهی بانک برای همکاران شاغل و بازنشسته، از پرداخت صددرصدی تعرفه درمانی ابلاغی وزارت بهداشت توسط بانک خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، فرهاد معقول با اشاره بر افزایش تعرفه دارو و درمان با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت به وزارتخانه ها و سازمان ها درخصوص تامین مابه التفاوت هزینه دارو از سوی شرکت های بیمه به منظور جلوگیری از تحمیل فشار اقتصادی بر بیماران گفت: با توجه به اینکه بانک در ارتباط با هزینه های درمانی مستقیما به جای شرکت بیمه عمل می کند بنابراین با مساعدت های صورت گرفته از سوی مدیران ارشد مقرر شد صد در صد تا سقف تعرفه وزارت بهداشت را بانک و مازاد بر تعرفه در مراجعه به مراکز درمانی را همکار بپردازد. این هزینه ها از محل منابع بانک پرداخت می شوند که اتفاق بسیار مبارکی است.
وی افزود: در گذشته بر اساس فرانشیز موجود در بیمارستان بانک، همکاران شاغل ۲۰ درصد و بازنشستگان ۱۰ درصد تعرفه مصوب وزارت بهداشت را پرداخت می کردند.
معقول درباره بازگشت به سامانه جافام نیز تصریح کرد: طی هفته آتی، لیست مراکز طرف قرارداد به روز رسانی و اعلام می شود که قاعدتا تعداد این مراکز از گذشته بیشتر خواهد بود.
عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک تاکید کرد: در حال حاضر تعدادی از درمانگاه های ایجاد شده پس از دوران کرونا به دلیل مشکلات مربوط به اخذ مجوز و یا نبود توجیه اقتصادی بدون فعالیت هستند که برای جایگزینی این ظرفیت ها، توسعه مراکز درمانگاهی طرف قرارداد با بانک را در دستور کار داریم تا همکاران دغدغه ای درخصوص مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان نداشته باشند.
وی بیان کرد: شعبه قدیمی توانیر بانک در ولیعصر را نیز تغییر کاربری داده و در حال آماده سازی آن به عنوان مرکز درمانی دندانپزشکی هستیم که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
معقول درباره توسعه مراکز رفاهی بانک نیز ابراز کرد: هیات مدیره بانک همکاری و مساعدت خوبی در این زمینه داشته و اقدامات قابل توجهی در حال انجام است. علاوه بر مجموعه هتل حیات در مشهد مقدس که از اوایل تیرماه در اختیار همکاران قرار گرفته، در سایر استان ها نیز از ظرفیت های ادارات امور برای توسعه مراکز رفاهی بهره می گیریم. با راه اندازی سامانه HRM تمام مراکز رفاهی در سامانه بارگذاری می شوند تا همکاران بتوانند برای استفاده از این مراکز و واحدها بدون مراجعه به دایره رفاه و به طور عادلانه اقدام کنند.
وی گفت: پروژه هایی برای توسعه مراکز توسعه رفاهی در آبادان، قشم، چابهار و… در دست اقدام داریم. در تهران متاسفانه با کمبود مرکز رفاهی و اقامتی مواجه هستیم که امیدواریم بتوانیم ظرفیت در این بخش را نیز توسعه دهیم.
معقول همچنین از افزایش هزینه امور تحصیلی و جوایز تحصیلی خبر داد و خاطر نشان کرد: مقرر شد هزینه امور تحصیلی به ازای هر فرزند، فارغ از مقطع تحصیلی یک میلیون تومان پرداخت شود و جوایز تحصیلی نیز ۵۰ درصد افزایش داشته باشد.
مصطفی عاشوری رییس اداره کل رفاه و درمان نیز ضمن تقدیر از دکتر فرزین مدیر عامل بانک و دکتر نجارزاده قائم مقام مدیرعامل بانک به منظور اهتمام ویژه درخصوص امور رفاهی، معیشتی و درمانی همکاران از تصویب مصوبه افزایش سن فرزندان همکار از ۳۰ به ۴۰ سال برای بهره مندی از خدمات درمانی خبر داد.
وی درباره تامین هزینه داروهای بیماران صعب العلاج نیز گفت: برخی از داروهای بیماران صعب العلاج که به صورت رسمی وارد کشور نشده و عموما مسافری وارد می شوند نیز در صورت مصوبه کمیسیون پزشکی و تایید صعب العلاج بودن همکار، به صورت صد در صد فاکتور پرداخت می شود. خانواده این عزیزان نیز صددرصد تعرفه درمانی خود را دریافت می کنند.
عاشوری در پایان از برگزاری جشنواره ورزشی بانک در اواخر مهرماه پس از سه سال وقفه به دلیل شیوع کرونا خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره قرار است با حضور ۱۳۰۰ نفر از همکاران در هشت رشته ورزشی در مشهد مقدس برگزار شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.