تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 12:28
کد خبر : 39344

وام ازدواج را از بانک تجارت غیرحضوری بگیرید

وام ازدواج را از بانک تجارت غیرحضوری بگیرید
اخبار پولی مالی_ بانک تجارت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و سهولت شرایط ازدواج همواره اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از دیوان اقتصاد، براساس آمارهای منتشر شده از سوی بانک تجارت، این بانک تاپایان هفتمین ماه سالجاری بیش از ۸۹ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.

بر همین اساس، بانک تجارت مهر ماه امسال به ۱۱ هزار و ۴۷۲زوج جوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند. در این ماه همچنین ۲۵ هزار و ۳۲۰ زوج برای دریافت تسهیلات از این بانک تشکیل پرونده داده اند که پس از تکمیل مدارک و معرفی ضامنین بر اساس قوانین، تسهیالت خود را دریافت خواهند کرد.

همچنین براساس آمارهای اعلامی، این بانک در مردادماه سالجاری نیز به ۱۵ هزار و ۶۹۹ نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

اعطای وام ازدواج به صورت غیرحضوری سامانه دریافت غیرحضوری تسهیلات ازدواج بانک تجارت اخیرارونمایی شد که طبق آن واجدین شرایط می توانند در بستراپلیکیشن »باجت« بانک تجارت، اقدام به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج کنند.

این طرح به معنای واقعی الزام مراجعه حضوری به شعب را ازبین خواهد برد و از طریق این اپلیکیشن، دریافت تسهلات ازدواج، خرد و در آینده تمامی تسهیلات انجام خواهد شد.

به گفته هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت با توجه به پیشرفتهای تکنولوژیک و امکانات موجود در احراز هویت وارسال و دریافت الکترونیک اسناد، بانک تجارت امروز با راه اندازی سامانه دریافت غیرحضوری وام ازدواج و در آینده نزدیک سایر تسهیلات خرد، دغدغه مشتریان برای مراجعات پرتکرار به شعب را برطرف میکند.

گفتنی است، این سامانه ، از نیاز به مراجعه حضوری به شعب و تردد غیرضروری جلوگیری کرده و به نوعی طراحی شده که وام گیرنده پس از ثبت درخواست و ارسال الکترونیکی مدارک، تنها با یک بار مراجعه به شعبه میتوانند تسهیلات خود رادریافت کند.

برهمین اساس، مشتریان حائز شرایط پس از ثبت نام در سامانه بانک مرکزی، در صورتی که بانک عامل آنها تجارت باشد، میتوانند از طریق اپلیکیشن باجت مراحل بعدی مانند ارائه درخواست، ارسال مدارک گیرنده تسهیلات، ضامن ها و… راانجام داده که این امر وام گیرندگان و ضامنین آنها را از مراجعات مکرر به شعبه، چاپ و ارائه مدارک و مستندات بی نیاز میکند.

طرحی نو برای حمایت از جوانان بانک تجارت به منظور انجام بهینه مسئولیت اجتماعی خود وایفای نقش ویژهای در حوزه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده، طرح زوج مهر را ارائه کرده است.

طرح زوج مهر این امکان را برای همه زوجهای جوان متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج، فراهم می کند تا بتوانند عالوه بردریافت وام ازدواج با خرید لوازم خانگی از فروشندگان طرف قرارداد بانک در قالب این طرح )گروه انتخاب الکترونیک،گروه لوازم خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش( حداقل بهمیزان ۴۵۰ میلیون لایر بهره مند شوند.

علاوه بر آن، متقاضیان می توانند با دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از تسهیلات مرابحه در این طرح به مبلغ ۳۰۰ میلیون لایربهره مند شوند.

براساس این گزارش، لازم است متقاضیان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، پس از ثبت نام در سامانه بانک مرکزی جمهوری اسالمی ایران و انتخاب بانک تجارت برای دریافت این وام به شعب بانک مراجعه کنند.

هریک از زوجین پس از دریافت وام ازدواج می توانند با مراجعه به سایت شرکای تجاری این طرح شامل گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش و خرید کالا به میزان حداقل ۴۵۰میلیون لایر و دریافت فاکتور خرید٬،برای دریافت تسهیالت ۳۰۰میلیون ریالی طرح زوج مهر به شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که سود طرح تسهیلاتی زوج مهر۱۵ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه بوده که از همه شعب بانک تجارت در سراسرکشور قابل دریافت است.

این گزارش می افزاید، سقف وام ازدواج نیز برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال، ۱۵۰ میلیون تومان بوده و برای متقاضیانی که بیش از این رده سنی هستند،۱۲۰میلیون تومان بوده و سود آن نیز ۴ درصد است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.