تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 10:34
کد خبر : 69918

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس:

واریز سود سهام عدالت مشروط به تقسیم سود در مجامع است

واریز سود سهام عدالت مشروط به تقسیم سود در مجامع است
اخبار پولی مالی_ پرداخت سود سهام عدالت منوط به برگزاری کامل مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر یا به اصلاح شرکت‌هایی است که برخی از سهام آن‌ها در قالب سهام عدالت واگذار شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: پرداخت سود سهام عدالت منوط به برگزاری کامل مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر یا به اصلاح شرکت‌هایی است که برخی از سهام آن‌ها در قالب سهام عدالت واگذار شده است.

وی افزود: بعد از برگزاری مجامع شرکت‌ها یک مهلت قانونی دارند که در این‌مهلت قانونی باید سود خود را برای تقسیم میان سهامداران واریز کنند بنابراین با توجه به این که کماکان از این مهلت قانونی برخوردار هستند دریافت‌های سود همچنان ادامه دارد تا مادامی که این دریافت‌های سود به یک نقطه برای تقسیم میان سهامداران نرسیده باشد نمی‌توان برای پرداخت آن زمان و میزان سود سهام عدالت مشخصی را اعلام کرد. به محض این که زمان و میزان پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد حتما اطلاع‌رسانی دقیق صورت خواهد گرفت.

حاجی‌وند در پایان بیان کرد: از سهامداران در خواست می‌شود خبرهای سهام عدالت را از مراجع رسمی پیگیری کنند و وارد لینک‌های غیر مربوط نشوند، همچنین برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری و واریز وجوه نیست.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.