تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 17:07
کد خبر : 40416

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد

هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد
اخبار پولی مالی_ حجت‌اله فیروزی گفت که مجموع نمایندگان مجلس بر اصل عرضه کالاها از جمله خودرو در بورس کالا اعتقاد کامل دارند و به دنبال آن هستند که خودرو در فضای شفاف عرضه و تقاضا به دست مصرف کننده واقعی رسیده و مسیر رقابتی شدن را به درستی طی کند.

به گزارش اخبار پولی مالی، حجت‌اله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه مبنی بر اینکه چرا برخی از نمایندگان نسبت به عرضه خودرو در بورس کالا دچار چند صدایی شده‌اند، عنوان کرد: هیچ یک از نمایندگان با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت نکرده و نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه بورس کالا ظرفیتی برای رقابتی شدن کالاها است، افزود: به طور قطع بورس کالا زمینه را برای کشف قیمت، شفاف‌سازی، جلوگیری از رانت و واقعی کردن قیمت‌ها و مهمتر از همه توجه به کیفیت کالا فراهم‌تر کرده است و هیچ نماینده‌ای مخالف موارد یاد شده نیست.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار کرد: مجموع نمایندگان مجلس بر اصل عرضه کالاها از جمله خودرو در بورس کالا اعتقاد کامل دارند و به دنبال آن هستند که خودرو در فضای شفاف عرضه و تقاضا به دست مصرف کننده واقعی رسیده و مسیر رقابتی شدن را به درستی طی کند.

فیروزی ادامه داد: پیشنهاد نمایندگان بر عرضه بیشتر خودرو در بورس کالا است که امیدواریم با حمایت‌های دولت و مجلس، گام‌های مثبت و بهتری به منظور عرضه خودرو در بورس کالا صورت بگیرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.