تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 13:30
کد خبر : 11662

مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها بیمه کوثر عنوان کرد:

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه

هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمه‌گری شرکت‌های بیمه
اخبار پولی مالی- هوشیاری شبکه فروش و ارائه خدمات بر مبنای شناسایی نیازهای مشتریان و پیشنهادهای بیمه‌ای به بیمه‌گذاران از عوامل تاثیر‌گذار بر سودآوری شرکت‌های بیمه در عملیات بیمه‌گری است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌‌عمومی،معصومه نجات‌بخش، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استان‌ها شرکت بیمه کوثر، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمه‌گری به طور کامل مشهود است.

معصومه نجات‌بخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینان‌بخش و جذاب برای بیمه‌گذاران، آینده‌نگری در گذر از چالش‌های کسب‌وکار، محدودیت‌ها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.

وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنمایی‌های دقیق در زمان خرید بیمه‌نامه و بروز حادثه محقق می‌شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.