تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 20:40
کد خبر : 72979

همایش شبکه فروش استان اصفهان بیمه زندگی خاورمیانه به‌مناسبت هفته بیمه

همایش شبکه فروش استان اصفهان بیمه زندگی خاورمیانه به‌مناسبت هفته بیمه
اخبار پولی مالی_ همایش شبکه فروش استان اصفهان شرکت بیمه زندگی خاورمیانه به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ستادی شرکت در شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه، همایش شبکه فروش استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه با حضور مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، محمدرضا صدوقی، مدیر شبکه فروش شرکت و جمعی از شبکه فروش استان اصفهان در محل جدید دفتر هماهنگی و آموزش نمایندگان این شهر برگزار شد.

مهدی نوروزی، مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بیمه تاکید کرد: ظرفیت موجود در استان اصفهان بسیار بیشتر از چیزی است که ما امروز با آن مواجه هستیم. قطعا شما با توجه به شناخت فرهنگ بومی منطقه، باید راهکارهایی را ارائه دهید تا بتوانیم خدمات ارزشمندی را در اختیار عموم مردم خوب اصفهان قرار دهیم.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه اضافه کرد: بیمه‌های زندگی به شدت متکی به نماینده است و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که نقش خودمان که حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش است را به خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: یکی از مزیت‌های این حرفه امکان کارآفرینی و ایجاد شغلی پایدار برای جوانان است و در صورتی که از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده شود می‌توان با جذب، آموزش و ارتباط‌گیری افراد جدید، درآمد خوبی را برای آنان رقم زد و از آن مهم‌تر فرد از این حضور احساس خوبی پیدا کند. این امر پدید نمی‌آید، مگر با آموزش‌های مستمر و دائمی مفاهیم انگیزشی، تکنیک‌های فروش و بروز کردن خود و تیم‌‌های فروش. در بیمه‌های زندگی هرچقدر بیشتر به تجربه برسیم و دانش و آگاهی خود را نسبت به محصولات و خدمات افزایش دهیم، احساس رضایت بیشتری نیز کسب خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه ارزشمند استان اصفهان و مسعود عرفانی، مدیر ارشد پویای این مجموعه، برای یکایک نمایندگان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون کرد‌.

گفتنی است در ادامه محمدرضا صدوقی، مدیر شبکه فروش شرکت ضمن ارائه عملکرد مجموعه، نکاتی را اشاره کردند و در پایان مراسم نمایندگان استان اصفهان به بیان مسائل و تبادل نظرات خود پرداختند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.