تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 17:13
کد خبر : 48706

همایش سراسری مدیران بیمه دی برگزار شد

همایش سراسری مدیران بیمه دی برگزار شد
اخبار پولی مالی_ با حضور شکری، نماینده‌ی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، همایش سراسری مدیران بیمه دی برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در این همایش که روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد، شکری، نماینده‌ی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تشکر از مساعی مدیرعامل سابق کشاورز، پذیرش این مسئولیت را به موهبتی تبریک گفته و از خدای متعال برای ایشان و تمامی کارکنان بیمه دی، توفیقات روز افزون را مسئلت نمودند.

وی با اشاره به آیات کلام‌الله مجید، بقاء، ماندگاری و رمز موفقیت افراد، نهادها و سازمان‌ها را در خدمت‌دهی به عموم مردم و رفع احتیاجات ایشان برشمرده و با توجه به خدمات درمانی ارائه شده به خانواده‌ی معزز شهداء و ایثارگران توسط بیمه دی، اهتمام هرچه بیشتر و مطلوب‌تر نسبت به این موضوع را، موجب خیر و برکت دانسته و اظهار امیدواری کردند؛ با مدیریت موهبتی توجه و تکریم خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران، بیش از گذشته، ادامه یابد.

در ادامه‌ی این همایش که علاوه‌بر معاونین و مدیران ستادی، مدیران شعب سراسر کشور نیز به صورت برخط (آنلاین) حضور داشتند، موهبتی ضمن قدردانی از تلاش‌های کشاورز، به تبیین برنامه‌ی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۲ پرداخت. وی برنامه‌محور بودن سازمان‎ها و نظارت دقیق و مستمر بر اجرای آن را، مهمترین رکن موفقیت قلمداد کرده و اظهار کرد: یک بنگاه اقتصادی بدون داشتن برنامه‌ی عملیاتی مدوّن، قادر به ادامه‌ی حیات نخواهد بود.

موهبتی با تأکید بر توزیع منطقی پرتفوی در تمامی رشته‌ها، اظهار امیدواری کرد؛ علاوه‌بر پرتفوی درمان که به طور تخصصی در بیمه دی در حال اجراست، بدنه‌‌ی سازمان از تمامی قابلیت و بضاعت خود در ورود حرفه‌ای به دیگر رشته‌های بیمه‌ای استفاده کند.

وی همچنین با اشاره به نقش نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد در تولید ثروت و ارزش برای سازمان‌ها بیان داشت؛ آن‌چه موجب احساس تعلق خاطر سازمانی در افراد می‌شود، توجه به احترام و دقت در تکریم ایشان است که در نظر داشتن این مهم، می‌تواند موجب تحرک و پویایی هرچه بیشتر سازمان باشد. در ادامه‌‌ی این همایش، موهبتی به رقابتی بودن فضای اقتصادی اشاره کرده و گفت: یکی از اهم نقاط قوت در چنین فضایی، مشتری‌مداری است که با توجه به اقدامات مثبت انجام شده می‌توان خدمت‌رسانی به مشتریان، به ویژه خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران را، توسعه و ارتقاء داد.

مدیرعامل بیمه دی در خاتمه‌ی این همایش، ضمن تبریک نوروز و فرا رسیدن فصل بهار، اظهار امیدواری کرد؛ رستاخیز طبیعت موجب تحول درونی و دیگرگونی حال همه‌ی اعضاء خانواده‌ی بیمه دی باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.