تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 0:45
کد خبر : 52834

هدفگذاری پرتفوی ۴۰ هزار میلیاردی با هوشمندسازی ارائه خدمات در بیمه دانا

هدفگذاری پرتفوی ۴۰ هزار میلیاردی با هوشمندسازی ارائه خدمات در بیمه دانا
اخبار پولی مالی_ به طور کلی صنعت بیمه کشور به عنوان یکی از بازوهای توانمند در سیستم اقتصادی، همواره سعی داشته تا نقشی اساسی در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا نماید به طوری که هم اکنون این صنعت به پشتوانه‌ای عظیم در نظام اقتصادی کشور تبدیل شده است. شرکت‌های بیمه‌ای علاوه بر آن که رضایت مندی بیمه‌گزاران را مبنای اصلی فعالیت خود قرار داده‌اند همواره مترصد نقش آفرینی در سیستم اقتصادی کشور بوده‌ و هستند.

به گزارش اخبار پولی مالی، شرکت بیمه دانا به پشتوانه سابقه‌ای درخشان در این صنعت، یکی از رویکردهای خود را همواره اجرای دقیق مصوبات و دستورالعمل‌های بیمه مرکزی قرار داده تا بتواند از این منظر، گامی در تحقق اجرای برنامه‌های صنعت بیمه در کشور بردارد. از همین رو مدیریت ارشد بیمه دانا در سال جاری با اعلام تحقق پرتفوی ۴۰ هزار میلیارد تومانی، نقشه راه را برای تمامی کارکنان و کادر مدیریتی این شرکت ترسیم کرده است تا در این راستا، علاوه بر رضایت سهامداران، نقش مهمی در پیشبرد اهداف اساسی صنعت بیمه که همانا افزایش ضریب نفوذ بیمه است، ایفا نماید.

مسلماً تحقق رشد در پرتفوی هر شرکت، نیازمند کارکنانی توانا و دارای هوش است که این امر در بیمه دانا به مدد، برخورداری از کادر مدیریتی قوی، بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

نکته قابل توجه این که عملکرد این شرکت در سال گذشته به گونه‌ای بود که بیمه دانا موفق به جذب حدود ۲۱ هزار میلیارد تومان پرتفوی شد و هم اکنون مصمم است تا با افزایش ۱۰۰ درصدی، این رقم را تا پایان سال به ۴۰ هزار میلیارد تومان برساند.

این در حالی است که یکی از برنامه‌هایی که بیمه دانا را در رسیدن به این مهم یاری می‌کند همانا هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای است، روشی که این شرکت سیاست‌های خود را بر مبنای آن قرار داده است.

به عقیده دکتر جفعری مدیرعامل بیمه دانا، باید در این عرصه از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان و بیمه‌گذاران در حوزه خدمات الکترونیکی و در بستر وب به درستی بهره گرفته شود.

بنابر این، تقویت زیرساخت‌های بیمه دانا در حوزه فناوری اطلاعات، باعث شده تا عرضه تمامی محصولات این شرکت به صورت الکترونیکی و آنلاین به مشتریان در دستور کار قرار گیرد.

این شرکت برای تحقق این امر نیازمند در اختیار داشتن استراتژی مناسب و همچنین کادر اداری توانمندی است که به نظر می‌رسد، هر دوی این عوامل در حال حاضر در این شرکت موجود است و از این رو، تحقق اهداف پیش بینی شده برای سال جاری بعید به نظر نمی‌رسد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.