تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 10:33
کد خبر : 51645

در نشست با معاون اول رئیس جمهور عنوان شد؛

نقش صندوق توسعه ملی در توسعه زیر ساخت آب و برق و افزایش ظرفیت تولید برق در کشور

نقش صندوق توسعه ملی در توسعه زیر ساخت آب و برق و افزایش ظرفیت تولید برق در کشور
اخبار پولی مالی_ با حضور معاون اول رئیس جمهور، گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی در تأمین مالی طرح‌های نیروگاهی و آخرین وضعیت مطالبات صندوق توسعه ملی از طرح‌های نیروگاهی ارائه و برای تسویه بدهی‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، در جلسه‌ای با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور با موضوع تأمین مالی طرح‌های نیروگاهی و آخرین وضعیت مطالبات صندوق توسعه ملی از طرح‌های نیروگاهی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست مشترک که با حضور رئیس و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی و وزیر نیرو انجام شد گزارشی از نقش صندوق توسعه ملی در تأمین مالی طرح‌های نیروگاهی با ظرفیت تولید ۱۵ هزار مگاوات و سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد دلار و پروژه‌های نیروگاهی خصوصی متقاضی تسهیلات صندوق توسعه ملی ارائه شد.

در ادامه‌ی این جلسه مقرر شد ساخت واحدهای بخار نیروگاه‌های گازی خصوصی با ظرفیت ۲۵۶۰ مگاوات، احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی، ‌۹ پروژه آب شیرین کن با ظرفیت ۷۲ هزار متر مکعب و احداث یک پروژه تصفیه خانه آب با ظرفیت ۱۷۳ هزار متر مکعب از محل تسهیلات و تأمین مالی صندوق توسعه ملی در دولت سیزدهم نهایی شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.