تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 10:25
کد خبر : 19739

مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران عنوان کرد؛

نقش روابط عمومی تصمیم سازی برای تصمیم گیران

نقش روابط عمومی تصمیم سازی برای تصمیم گیران
اخبار پولی مالی- مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران، عدم شناخت و آگاهی از وظایف و جایگاه روابط عمومی را مشکل مدیریت در جامعه امروزی خواند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، خسر رفیعی،مدیرعامل انجمن روابط عمومی ایران که در همایش نقش روابط عمومی ها در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور فعالان روابط عمومی بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه برگزار بود، سخنرانی داشت، با تأکید بر اینکه در ایران، پنجاه و در دنیا روابط عمومی، نود سال قدمت دارد، خاطرنشان کرد: روابط عمومی راهی برای بهتر زندگی کردن و زندگی در محیط کار است.

رفیعی ادامه داد: رابطه بین روابط عمومی و مستندسازی، ارتباطی لحظه ای است که در طول مدت مدیریت باید همواره برقرار باشد و جمع بندی روزانه ای از آن به افکار عمومی و دی نفعان سازمان، ارائه گردد.

رئیس هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران خاطرنشان کرد: مدیر شفاف روابط عمومی می خواهد ولی مدیر غیرشفاف، تشریفات و تبلیغات می خواهد و تفاوت نگاه به روابط عمومی اینجا آشکار می شود.

وی صادقانه حرف زدن را از وظایف فعالان روابط عمومی برشمرد و گفت: از بین نبردن اعتماد و بارورساختن اعتماد مردم اصلی ترین کار روابط عمومی است.

این صاحب نظر عرصه روابط‌ عمومی تصریح کرد: نقش اصلی روابط عمومی تصمیم سازی برای مدیران تصمیم گیر است و عدم شناخت و آگاهی از وظایف و جایگاه روابط عمومی، مشکل مدیریت در جامعه امروزی است.

رفیعی در پایان با بیان اینکه به روابط عمومی نباید به عنوان شغل نگریست، اذعان داشت: روابط عمومی عشق است و تلاش برای حل مشکلات ذی نفعان قلمداد می گردد که مدافع سازمان و مدعی العموم جامعه به حساب می آید.

گفتنی است؛ ابوالقاسم حکیمیان از اعضای هیأت مدیره انجمن روابط عمومی نیز نکاتی طلایی برای رشد و ارتقای جایگاه و کارکرد روابط عمومی به حاضران در این همایش بیان کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.