تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 17:27
کد خبر : 11487

با حضور، رئیس پژوهشکده بیمه :

نفرات برتر نخستین رویداد استارتاپی صنعت بیمه معرفی شدند

نفرات برتر نخستین رویداد استارتاپی صنعت بیمه معرفی شدند
اخبار پولی مالی- اولین مسابقه ایده پردازی در صنعت بیمه توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت توسعه کسب و کار سبا متعلق به مرکز علمی کاربردی شرکت توسعه کسب و کار سبا(سرمایه گذاری بیمه ایران) در تاریخ ۱۳ بهمن جاری برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی، اولین رویداد شتاب( استارتاپی) ایده پردازی در صنعت بیمه با هدف نوآوری حل چالش ها و نیاز سنجی بیمه کشور با حضور کردبچه ، رئیس پژوهشکده بیمه، اشرفی ، عضو هیات مدیره بیمه ایران، حمید معینی- رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران، مقامات عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی و صنعت بیمه ، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی سهامی بیمه ایران و با مشارکت جمعی از ایده پردازان و نوآوران صنعت بیمه، استارت آپ های فعال در حوزه اینشورتک تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی و توسط مرکز آموزش علمی کاربردی کسب و کار سبا (متعلق به هلدینگ بیمه ایران ) در محل همایش های ایران زمین شرکت سهامی بیمه ایران، روز چهارشنبه ۱۳ بهمن سال جاری برگزارشد.
فراخوان با اخذ مجوز از دانشگاه علمی کاریردی تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات وفناوری ” رویداد شتابی ثبت ایده ای با محوریت موضوع محصولات نوین بیمه ای و ابزارهای فروش” از چند ماه پیش از طریق رسانه های مجازی و رسانههای جمعی و همچنین مکاتبه با کلیه شرکتهای بیمه اطلاع رسانی گردید.
در این رویداد شتاب ۵۰ ایده به مرکز علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا ارایه شد که از طریق هیات داوران طی دو مرحله ارزیابی تعداد ۱۵ ایده در سامانه به ثبت رسید و به مرحله نهایی راه یافت که با ارزیابی تیم داوری در این مرحله نهایتا سه ایده برتر به مرحله پایانی رسید و در همایش مذکور ازاین سه ایده برتر تقدیر به عمل آمد.
در پایان این مراسم از سه نفرات برگزیده با رای هیات داوران به ترتیب از محسن رحیمی – مدیر بیمه های نفت و انرژی بیمه پارسیان ، کامیار عزیزی – کارمند بیمه ایران و خسرو غریبی پژوهشگر در حوزه بیمه کشاورزی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است مرکز آموزش و مرکز نوآوری در صدد است باتوجه به نیاز صنعت بیمه به تحول در عرصه های مختلف محصولات نوآورانه و مکانیسم های عرضه محصول و تحول دیجیتال قدم هایی هر چند کوچک در ارتقای محصولات و خدمات و کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مردم جامعه به خدمات بیمه ای را فراهم آورد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.