تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 9:38
کد خبر : 38311

مدیرعامل بیمه دانا:

مهمترین عنصر در بازار رقابتی، سرعت ارائه خدمت به مشتریان است

مهمترین عنصر در بازار رقابتی، سرعت ارائه خدمت به مشتریان است
اخبار پولی مالی_ نایب‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، سرعت ارائه خدمت به مشتریان با استفاده از مدل‌های هوشمند فرآیند بیمه‌گری را مهمترین عنصر در بازار رقابتی عنوان کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان شعب و شبکه فروش استان البرز، نمایندگان را پیشگامان عرصه فروش دانست و با اشاره به اینکه قرار است اختیارات جدیدی به نمایندگان واگذار شود، از اعطای سود مشارکت به آنها خبر داد و اظهار کرد: امروز مهمترین عنصر در بازار رقابتی، سرعت ارائه خدمت به مشتریان با استفاده از مدل‌های هوشمند فرآیند بیمه‌گری است که خوشبختانه فاز اول این طرح در بیمه دانا انجام شده و به‌زودی شاهد تغییرات اساسی و تسریع در ارائه خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران با بهره‌گیری از مدل هوشمند بیمه‌گری خواهیم بود.

وی افزود: با راه‌اندازی و فعال‌شدن نرم‌افزار «داناپ» در آینده‌ای نزدیک ضمن کاهش هزینه‌های زیرساختی و نیروی انسانی، سایر نرم‌افزارهای مشابه جزیره‌ای حذف شده و از صفر تا صد فعالیت‌های بیمه‌گری در قالب این اپلیکیشن جدید انجام خواهد شد که مهمترین ویژگی آن، سرعت ارائه خدمت به مشتری و افزایش سطح رضایتمندی آنان خواهد بود.

مدیرعامل بیمه دانا ضمن تشریح عملکرد این شرکت در طی نه ماه گذشته اظهار کرد: میزان حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا تاکنون به حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان و نسبت خسارت آن نیز به حدود ۴۰ درصد رسیده است.

جعفری در این نشست با تحلیل دقیق سیاست‌ها و فعالیت‌های صنعت بیمه کشور، به‌ویژه سیاست‌ها و راهبردهای استراتژیک تدوین شده بیمه دانا، از سرمایه انسانی به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین اولویت این شرکت نام برد و اظهار داشت: صنعت بیمه در حال‌حاضر برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود نیازمند بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند، متخصص و نوآور است که بتوانند منشا تغییرات جدید و اساسی در نحوه ارائه خدمت به مشتریان باشند.

وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان ستاد و صف برای کسب جایگاه ممتاز این شرکت در صنعت بیمه اظهار کرد: خوشبختانه حاصل این هماهنگی و تلاش‌های صادقانه، تقاضای فراوان بیمه‌گذاران برای انعقاد قرارداد همکاری با بیمه داناست که یکی از مهمترین آنها، وزارت آموزش‌وپرورش است که تا این لحظه رضایتمندی بسیار بالایی از خدمات‌رسانی این شرکت دارند.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه تا پایان امسال میزان حق‌بیمه تولیدی این شرکت به رقم ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید، فرصت‌های ایجاد شده حاصل از جذب قراردادهای بزرگ را برای شبکه فروش بسیار مهم دانست و افزود: امیدوارم نمایندگان ما با تلاش مضاعف، نسبت به جذب پرتفوی خرد فرهنگیان نیز در استان‌های خود اقدام کنند.

احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز در ابتدای این نشست طی سخنانی، به تحلیل فنی عملکرد شعب استان البرز پرداخت و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان شعب و شبکه فروش، حرکت به سمت روش‌های نوین بازاریابی را از عناصر تعیین‌کننده بقاء شرکت‌های بیمه در دوران رقابتی امروز دانست.

وی، ضرورت مدیریت ریسک در رشته‌های مختلف بیمه‌ای مانند بیمه‌های مهندسی را یادآور شد و حرکت به سمت هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای را راز بقای صنعت بیمه برشمرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات و سیاست‌های هوشمندانه در چند ماه اخیر، برند بیمه دانا در بازار تقویت شده و تمایل مشتریان برای دریافت خدمات بیمه‌ای از این شرکت افزایش یافته است.

قائم‌مقام مدیرعامل، افزایش اختیارات شعب را مورد اشاره قرار داد و اظهار امیدواری کرد این سیاست در سطح شبکه فروش نیز به نحو مطلوب تسری یابد تا میزان وابستگی شعب و نمایندگی‌ها به ستاد کاهش یابد.

وی در پایان اظهارات خود، منابع انسانی را مهمترین سرمایه شرکت ذکر کرد و از شبکه فروش خواست تلاش خود را در جهت عرضه و فروش محصول جدید این شرکت (طرح طلایی و نقره‌ای مهردانا) متمرکز کنند.

در پایان این نشست نیز نمایندگان و اعضای شبکه فروش، سوالات و دغدغه‌های کاری خود را مطرح کردند که از سوی قائم‌مقام مدیرعامل پاسخ لازم به آن‌ها ارائه شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.