تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 16:55
کد خبر : 67392

مهر تایید بیمه مرکزی بر سطح یک توانگری مالی بیمه باران

مهر تایید بیمه مرکزی بر سطح یک توانگری مالی بیمه باران
اخبار پولی مالی_ سطح یک توانگری مالی شرکت بیمه‌‌ باران توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد. براساس تازه‌ترین گزارش بیمه مرکزی، شرکت بیمه باران همانند سال های گذشته در بالاترین سطح توانگری مالی، یعنی سطح یک، قرار دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی، شرکت بیمه باران با ارتقا به بالاترین سطح توانگری مالی در میان شرکت های بیمه ای توانست اقدام ارزشمندی در راستای جلب اعتماد مشتریان انجام دهد همچنین ارتباط و تعامل شرکت با مشتریان را تقویت کند.

شرکت بیمه باران همواره با نوآوری و ابتکار در ارائه محصولات متنوع با نیاز سنجی چالش های بیمه ای مشتریان خود را مرتفع می کند.

این شرکت، با مدیریت بهینه ریسک‌ های موجود با توجه به اصول بیمه‌گری، حضور موثر در صنعت بیمه‌های زندگی با تکیه بر توان فنی شرکت و کوشش برای ترویج فرهنگ بیمه‌ زندگی بسیار موفق عمل کرده است.

شایان ذکر است، شاخص توانگری مالی، یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای بیمه‌گذاران و مشتریان در انتخاب شرکت بیمه است، چرا که توانایی مالی شرکت‌ بیمه را در پرداخت خسارات به زیان‌دیدگان را نشان می‌دهد.

طبق آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، سطوح توانگری مالی شرکت‌های بیمه در پنج سطح تعریف شده و موسسات دارای نسبت توانگری مالی برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر در سطح یک قرار می گیرند و امسال هم شرکت بیمه باران همانند سال های گذشته در سطح یک قرار گرفت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.