تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 15:02
کد خبر : 8954

با حکم ​احمد بهاروندی مدیرعامل ک

معاون سرمایه انسانی بانک کارآفرین منصوب شد

معاون سرمایه انسانی بانک کارآفرین منصوب شد
اخبار پولی مالی- با حکم ​احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، آقای خلیل الله موفق یامی به عنوان معاون سرمایه انسانی مدیرعامل منصوب شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین،  احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم معارفه خلیل الله موفق یامی، وی را از مدیران پیشکسوت بانکی خواند و ابراز امیدواری کرد که حضور ایشان برای بانک کارآفرین منشا خیر و برکت باشد .

خلیل الله موفق یامی معاون سرمایه انسانی نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک کارآفرین بانکی تخصصی و خوشنام است، سرمایه انسانی بانک کارآفرین را سرمایه و دارایی با ارزش بانک خواند و گفت: سرمایه انسانی نقش و قابلیت مهمی در توسعه و پیشرفت یک سازمان است که می تواند ایجاد ارزش افزوده کند و باید در این بخش نگاه کلان و راهبردی داشته باشیم.

موفق تاکید کرد:برنامه ها و راهبردهای پیاده سازی شده در بخش سرمایه انسانی می تواند تاثیر مستقیمی در انگیزش کارکنان داشته باشد. با خرد جمعی، مشارکت و استفاده از ظرفیت های کشف نشده در افراد باید فرصت شکوفایی و ارزش آفرینی را ایجاد کنیم.

معاون سرمایه انسانی بانک با اشاره به طراحی و اجرای مدلی جدید و موفق در بخش سرمایه انسانی ابراز امیدواری کرد که پیاده سازی این طرح در بانک کارآفرین که منشا خیر و برکت برای کارکنان خواهد شد.

موفق همچنین با اشاره به نیروهای فعال در بخش صف بانک افزود: بخش ستاد باید پشتیبان بخش صف باشد چرا که آنچه در ستاد برنامه ریزی می شود در شعب اجرا می شود .در حقیقت این بخش باعث پیشرفت و بازدهی موثر تر خواهد شد.

در ادامه این مراسم مهندس محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک کارآفرین خطاب به آقای موفق مدیر جدید معاونت سرمایه انسانی گفت: بخش مهمی از کار بانک به شما سپرده شده است، همکاران بانک کارآفرین سرمایه های اصلی بانک هستند که هر کدام ویژگی خاصی دارند و هنر شماست که از این توانمندی ها در جایگاه مناسب آن استفاده کنید.

مهندس مهدی سیف علی شاهی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به سابقه آقای موفق در بانک ملت انتخاب وی را انتخابی شایسته خواند و با آرزوی موفقیت برای وی گفت: قطعا کارهای سختی در پیش رو دارید که امیدوارم همچون همیشه موفق باشید.

ناصر صنعتی نژاد دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم با تبریک به انتصابات جدید در بدنه بانک گفت: تغییر و تحول در همه سازمانها وجود دارد و باید از یاد نبریم که شفافیت برند بانک کارآفرین است و همواره باید این برند حفظ شود.بر همین اساس باید دست به دست هم دهیم تا ضمن حفظ برند بانک در راستای رسیدن به اهداف و برنامه های بانک قدم برداریم.

گفتنی است ، خلیل الله موفق یامی از مدیران بانکی است که پیش از این در بانکهای ملت،توسعه تعاون و پارسیان در حوزه توسعه سرمایه انسانی فعالیت کرده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.