تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 13:00
کد خبر : 8552

مدیر عامل بانک سینا در سفر به استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است

مشتری مداری در راس اهداف بانک سینا است
اخبار پولی مالی-بانک سینا برنامه های متعددی در راستای گسترش کسب و کار در بازارهای کشور دارد و در زمینه های مختلف از جمله تعامل با شرکت های حقیقی و حقوقی پیشتاز است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ ایمانی مدیرعامل بانک سینا در سفر به استان آذربایجان شرقی و در بازدید از شعب شهر تبریز، ضمن قدردانی از تلاش همکاران صف و ستاد منطقه بر لزوم افزایش تعامل با مشتریان و ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایت مندی آنان تاکید کرد و آن را از محورهای عملیاتی بانک دانست و گفت: محصولات بانک سینا در راستای کاهش هزینه های مشتریان طراحی و برنامه ریزی شده و معرفی بهینه این خدمات از سوی همکاران می تواند زمینه رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان را فراهم کند.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ضرورت تلاش جهت توسعه سهم بازار بانک در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بانک سینا برنامه های متعددی در راستای گسترش کسب و کار در بازارهای کشور دارد و در زمینه های مختلف از جمله تعامل با شرکت های حقیقی و حقوقی پیشتاز است.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح دو شعبه جدید و یک باجه بانک سینا در شهر تبریز افزود: گسترش خدمات و طراحی محصولات جدید نیازمند ایجاد بسترهای پویا و فعال است. به همین منظور بانک سینا با توجه به شعار نوآوری و ارائه سرویس های جدید مبتنی بر بانکداری الکترونیک، توسعه هدفمند شعب را نیز در دستور کار دارد و با امکاناتی که این بانک در توسعه زیرساخت ها و بسترهای الکترونیک فراهم کرده، می توان به جهش بیش از پیش عملکردها امیدوار بود.

ایمانی عملکرد شعب را در توسعه و تعالی بانک مهم و موثر قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: از اقدامات مهمی که برای افزایش نقش همکاران در توسعه و تعالی بانک انجام شده، افزایش دامنه اختیارات شعب به ویژه در تجهیز و تخصیص منابع است که همکاران با استفاده از این ظرفیت، می توانند سهم بانک سینا از جامعه بانکی را افزایش دهند.

گفتنی است در این سفر آقایان آقابابایی عضو هیات مدیره، جعفری معاون سرمایه های انسانی و ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی بانک نیز حضور داشتند و ضمن بازدید شعب، با همکاران گفتگو کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.