تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 14:37
کد خبر : 69072

مشتریان بانک توسعه صادرات، مقام آوران ممتاز صادرات کشور شدند

مشتریان بانک توسعه صادرات، مقام آوران ممتاز صادرات کشور شدند
اخبار پولی مالی_ صد در صد صادرکنندگان ممتاز ملی معرفی شده در بیست و هفتمین گرامیداشت سالروز ملی صادرات، مشتری بانک توسعه صادرات ایران هستند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اگزیم نیوز، در مراسم گرامیداشت سالروز ملی صادرات، شرکت های سایپا، بازرگانی زعفران اسفدان، مجموعه تحقیقاتی و تولیدی سیناژن، تراکتورسازی ایران، تولیدی و شیمیایی رزپلیمر، تونل سد آریانا، صنایع فروآلیاژ ایران، کالسیمین، بوتان، مپنا و مهاب قدس به عنوان صادرکنندگان ممتاز سال ۱۴۰۲ معرفی و با اهداء لوح تقدیر و تندیس از مدیران آن مجموعه ها قدردانی شد.

ارزش صادرات، درآمدارزی، بازاریابی، عضویت در تشکل های صنفی مرتبط و تخصصی در داخل و خارج از کشور، وب سایت فعال و استفاده از نیروی انسانی دراجرای پروژه­ ها از مهمترین معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشوری در این دوره بوده است.

بانک توسعه صادرات ایران، با مجموعه ای از خدمات و تسهیلات متنوع اعم از تسهیلات ارزی و ریالی، ضمانت نامه بانکی، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی ریالی، حواله ­جات ارزی و ارائه انواع خدمات و مشاوره ­های بانکی در خدمت صادرکنندگان و تولیدکنندگان صادرات محور کشور است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.