تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 11:22
کد خبر : 75904

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و تکریم مقام مادر در بانک صنعت و معدن

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و تکریم مقام مادر در بانک صنعت و معدن
اخبار پولی مالی_ در راستای گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و تکریم مقام مادر مراسمی با حضور خورسندیان مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، جمعی از بانوان ستاد و ارتباط برخط با بانوان شعب بانک صنعت و معدن روز سه شنبه دوازدهم دیماه برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این مراسم، خورسندیان مدیرعامل بانک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به بانوان این بانک تبریک گفت و اظهار داشت: به بهانه مقدسی گرد هم آمده ایم تا ایام میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام رفیع این بانوی بزرگوار که مایه مباهات همه شیعیان است را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: صحبت از حضرت زهرا(س)، صحبت از کمالات انسانی و نقطه اوج انسانیت است که به گواهی آیات قرآن و روایات اسلامی در همه فضایل انسانی همچون نوع دوستی، سخاوت، عبودیت و ایثار سرآمد بود و در دفاع از ولایت جان خود را فدا کرد.

خورسندیان افزود: در فرهنگ اسلامی، زن، بنیان و اساس خانواده است و مادر اصلی ترین نقش را در تربیت فرزندان و آمادگی آنان برای حضور در عرصه های اجتماعی بر عهده دارد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: بانوان علاوه بر وظایف خطیری که در محیط خانواده برعهده دارند، در محیط کار نیز دوشادوش مردان مسؤلیت های بی شمار خود را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانند و لازم است برای ایفای تمامی این نقش ها از آرامش و حمایت لازم برخوردار گردند؛ از این رو ما به عنوان تصمیم گیرندگان بانک باید حسب مقررات به مسایل و درخواست های آنان توجه ویژه داشته باشیم.

همچنین در خلال این مراسم محمدحسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان و دبیر شورای فرهنگی و ارزش های اسلامی این بانک ضمن تبریک این روز خجسته، گزارشی از برگزاری مسابقات کتابخوانی، شیوه برگزاری آن و نتایج مربوط به دو مسابقه برگزار شده اخیر با عنوان های “کتابخوانی” دخترپیامبر(ص) و “رباشناسی با رویکرد بانکی ” ارائه کرد.

زهرا مریدی معاون اداره منابع انسانی ومشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده در این بانک نیز گزارشی از مجموع اقدامات و برنامه ها برای بهبود وضعیت بانوان در امور ارتقای شغلی، ورزشی، فرهنگی و رفاهی ارائه کرد که مورد استقبال مدیرعامل واعضای هیأت مدیره قرار گرفت.

در پایان این مراسم نیز از برگزیدگان مسابقات یاد شده با اهداء لوح سپاس و جوایزی قدردانی و تشکر شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.