تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 12:24
کد خبر : 70991

مراحل تکمیل ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون تسریع می‌شود

مراحل تکمیل ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون تسریع می‌شود
اخبار پولی مالی_ به ثمر رسیدن پروژه ساختمان خدامی محصول همکاری و پیگیری تمام معاونت ها و مدیریت های داخل بانک توسعه تعاون است.

به گزارش اخبار پولی مالی، محمد شیخ حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک از روند آماده سازی ساختمان خدامی بازدید کردند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: اردیبهشت امسال با مدیران بانک مسکن توافق کردیم که رکود حاکم بر پروژه خدامی پایان یابد و مراحل تکمیل ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون تسریع شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که از آن تاریخ صورت گرفته روند تکمیل ساختمان مرکزی بانک توسعه تعاون به طور محسوس قابل مشاهده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: به ثمر رسیدن پروژه ساختمان خدامی محصول همکاری و پیگیری تمام معاونت ها و مدیریت های داخل بانک است که جای تقدیر و تشکر دارد.

شیخ حسینی بیان کرد: شعبه مستقل مرکزی تا چند روز آینده به ساختمان خدامی منتقل می شود و به ارائه خدمت به مشتریان می پردازد.

وی با تقدیر از پیمانکار این پروژه گفت: بر اساس بازدیدی که انجام شد برخی واحدهای ستادی به صورت تدریجی می توانند در آینده نزدیک در ساختمان خدامی مستقر شوند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.