تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 13:20
کد خبر : 71829

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی:

مدال طلای مسابقات دارت بانوان به تیم بیمه متقابل کیش اهدا شد

مدال طلای مسابقات دارت بانوان به تیم بیمه متقابل کیش اهدا شد
اخبار پولی مالی_ رقابت تنگاتنگ بازی پایانی دارت بانوان جام بیمه با برتری تیم شرکت متقابل کیش، نایب قهرمانی بیمه مرکزی و سومی مشترک بیمه میهن و رازی پایان یافت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، صبح روز ( یکشنبه ۲۸ آبان) ۳۱تیم از کارکنان شرکت های بیمه با حضور داوران انجمن دارت کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین های این رشته معرفی شوند.

تیمهای ۱۴ شرکت حاضر که از آمادگی خوبی برخوردار بودند رقابت فشرده ای را آغاز کردند.

در پایان این مسابقات پس از تیم های بیمه متقابل کیش و بیمه مرکزی دو تیم بیمه میهن و بیمه رازی جام برنزی را بطور مشترک از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش مجتبی حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اهدای جوایز تیم های برتر، ضمن تشکر از شورای ورزش صنعت بیمه برای ایجاد فضای نشاط سازمانی و ترویج فرهنگ ورزش از شرکت بیمه ما که میزبانی این رشته را در دو بخش بانوان و آقایان بر عهده داشت نیز قدردانی کرد و گفت :در برنامه های آتی برای توسعه ورزش تلاش بیشتری خواهیم کرد تا علاوه بر تنوع بخشیدن به رشته های ورزشی بتوانیم مسابقات ورزش استانی را نیز دنبال کنیم.

وی افزود: در مراسم بزرگداشت هفته بیمه از برگزیدگان المپیاد ورزشی صنعت بیمه تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است در مراسم اهدای مدال ها‌ مدیرعامل شرکت متقابل کیش، مشاور رئیس کل بیمه مرکزی در امور زنان و مسئول ورزشی بانوان صنعت بیمه نیز حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.