تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 11:00
کد خبر : 52207

لزوم همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن

لزوم همکاری همه جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن
اخبار پولی مالی_ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک‌های عامل لازمه اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه شورای تامین مسکن که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: بانک‌های عامل باید روند پرداخت تسهیلات بانکی را برای طرح‌های نهضت ملی مسکن تسهیل کنند تا کار به درستی اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: واگذاری اراضی در برخی از شهرهای آذربایجان غربی به صورت ساخت خانه های ویلایی بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

رهبردین با اشاره به وضعیت تعاونی های مسکن مهر نیز، بیان کرد: حل مشکلات ۶۳۶ واحد مسکن مهر در قالب ۱۱ تعاونی مسکن در اولویت بوده و تامین خدمات زیرساختی نیز در سریعترین زمان ممکن دنبال می شود.

وی ادامه داد: در بخش اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها، بازنگری طرح های هادی روستایی جهت توسعه مسکن، در روستاهای سراسر استان به جد پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها موجب مهاجرت معکوس به روستاها و رونق بیش از پیش روستاها را به همراه دارد.

وی افزود: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارومیه بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی بافت فرسوده در قالب طرح بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است که امتیازات و مشوق هایی برای افرادی که نسبت به نوسازی می کنند تعلق می گیرد.

رهبردین اظهار داشت: اجرای روند طرح نهضت ملی مسکن با جدیت از اولویت های مهم استان بوده که با جدیت از طرف مسوولان استانی و کشوری در حال پیگیری است و مشارکت تمام دستگاه های ذیربط به خصوص بانک های عامل مورد انتظار است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.