تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 11:34
کد خبر : 39342

فرکانسهای مثبت وبصادر برای سهامداران

فرکانسهای مثبت وبصادر برای سهامداران
اخبار پولی مالی_ قرارگیری بانک صادرات در ریل سوددهی و حرکت به سمت جابجایی شاخصه های مالی نشانه های مثبت زیادی را در بازار سرمایه برای سهامداران وبصادر مخابره کرد. افزایش حجم و ارزش معاملات و بازدهی مثبت در بازار پر نوسان چند ماه گذشته نشان می‌دهد زمینه های ایجاد شده در ۲۴ ماه گذشته نتایج محسوسی در عملکرد این بانک در بورس داشته است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از دیوان اقتصاد، مشارکت بالا در طرح های اقتصادی سیگنال های قابل قبولی برای فعالان بازار و سهامداران وبصادر داشت و موجب شد در سه ماهع اخیر شاهد بازدهی حدود ۱۴ درصد آن در بورس باشیم بانک صادرات که نیمه نخست ۱۴۰۱ را با سود خالص یک هزار و ۴۸۵ میلیارد ریالی به پایان رسانده بود توانست در ادامه با خلق تراز مثبت نقش‌آفرینی کند و در بین بسیاری از بانکهای فعال در بازار سرمایه مورد توجه قرار گیرد.

طبق گزارشات ماهانه میزان درآمدهای بانک صادرات در پایان آبان ماه سال جاری بیش از ۳۲۳ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال نشان می دهد اعطای بیش از ۳ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال تسهیلات طی بازه فروردین تا آبان و کسب درآمد تسهیلاتی ۲۶۰ هزار میلیارد ریالی از این محل تراز مالی بانک صادرات را نسبت به مدت مشابه سال قبل ارتقا داد.

مدیران بانک صادرات ای این مدت با مشارکت قابل توجه در فعالیت های اقتصادی سبد درآمدهای بانک را بهبود بخشیدند. حضور فعالانه در صنعت خودروسازی، پتروشیمی، شرکت های دانش بنیان و حمایت مالی از شرکت های فعال در حوزه نفتی بخشی از تلاش های صورت گرفته در چند ماه اخیر است که می‌تواند آورده بنیادی قابل قبولی برای ادامی فعالیت‌های بانک باشد از نکات قابل توجه در فعالیت های بانک صادرات از هیجان کاذب معاملات است بررسی آن نشان می دهد اگر چه قیمته وبصادر نسبت به ابتدای سال در رنج پایین تری قرار دارد اما افزایش منطقی حجم و ارزش معاملات حکایت قابل قبولی از روند تکنیکالی روایت می کند.

در حال حاضر نسبت P/E گروه بانکی در مقایسه با برخی دیگر از گروههای پرتقاضای بازار سرمایه نیاز به اصلاح دارد تا علاوه بر کاهش مقدار در درآمدزایی این گروه در بزرگترین بازار پولی مالی کشور شاهد بهبود باشیم چیزی که به نظر می‌رسد در نماد وبصادردر حال رخ دادن است و میتوان با شرایط فعلی امید به استمرار آن داشت.

وبصادر در میزان بازدهی ۶۰ روزه نهمین نماد گروه بانکی با بازدهی ۱۱.۹۵ درصدست. سایر نتایج نشان می دهد وبصادر در بازدهی ۲۰ روزه جایگاه بهتری در گروه بانکی دارد و با توجه به اثر گذاری سیستم بانکی در این روزهای بازار سرمایه میتوان برای وبصادر روزهای خوبی متصور بود

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.