تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 18:03
کد خبر : 57095

بنابر اعلام ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی؛

غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار، غرفه برتر ارتباط مردمی شد

غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار، غرفه برتر ارتباط مردمی شد
اخبار پولی مالی_ ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار را به‌عنوان غرفه برتر در حوزه ارتباط مردمی انتخاب کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بازار سرمایه، ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) غرفه سازمان بورس و اوراق بهادار را به‌عنوان غرفه برتر در حوزه ارتباط مردمی انتخاب کرد. این ستاد با محوریت وزارت امور اقتصادی و دارایی برای برگزاری این دوره از نمایشگاه صنعت مالی تشکیل شده بود.

رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت روزانه در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی حضور داشتند و ضمن بازدید از غرفه‌های ارکان و نهادهای مالی حاضر در نمایشگاه، پاسخگوی سوالات فعالان بازار سرمایه و اقشار مختلف مردم بودند.

همچنین روزانه بیش از ده‌ها نفر از کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه این سازمان حضور داشتند و به صورت تخصصی به سوالات، ابهامات و مطالبات مردمی پاسخ می‌دادند.

پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) نیز در غرفه‌ای جداگانه حاضر شد و پذیرای نظرات و دغدغه‌های مدیران، کارشناسان بازار سرمایه، فعالان رسانه و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.