تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 16:55
کد خبر : 36848

عیدانه بیمه ملت برای پرستاران و پیراپزشکان

عیدانه بیمه ملت برای پرستاران و پیراپزشکان
اخبار پولی مالی_ هم‌زمان با روز پرستار، بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان بیمه ملت، با تخفیف ۴۰ درصدی به پرستاران و پیراپزشکان کشور ارائه می‌شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، به مناسبت روز پرستار و قدردانی از جامعه پرستاران و پیراپزشکان کشور، بیمه ملت در راستای مسئولیت اجتماعی خود، جشنواره تخفیف بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان را آغاز کرد.

در این جشنواره، بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان و پرستاران، با تخفیف ۴۰ درصدی به بیمه‌گزاران ارائه می‌شود و پرستاران و پیراپزشکان می‌توانند تا روز ۲۳ دی ۱۴۰۱ هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) از این تخفیف استفاده کنند.

پرستاران و پیراپزشکان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent نزدیکترین نماینده بیمه ملت را به محل سکونت یا محل کار خود جستجو و بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان را با تخفیف ۴۰ درصدی تهیه کنند.

بیمه ملت که از آبان ۱۳۸۲ فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده است، کارنامه موفقی در حمایت از بیمه‌گزاران خود دارد و در سه سال گذشته، رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور که متعلق به خود بوده، ارتقا داده و حامی خوبی برای مشتریان خود بوده است.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.