تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 14:52
کد خبر : 52632

عوامل سودآوری فولاد مبارکه به روایت مدیرعامل این شرکت

استفاده از ظرفیت‌های تولید عامل سودآوری فولاد مبارکه است

استفاده از ظرفیت‌های تولید عامل سودآوری فولاد مبارکه است
اخبار پولی مالی_ اولین عامل سودآوری فولاد مبارکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید است. در دنیا ۷۸ درصد ظرفیت تولید در حال استفاده است؛ در کشورمان این رقم ۶۵ درصد و در فولاد مبارکه بالای ۱۰۰ درصد است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست خبری با اصحاب رسانه عوامل سودآوری فولاد مبارکه را توضیح داد و گفت که این‌گونه نیست که هرکس سود می‌دهد، از رانت بهره‌مند است.

طیب‌نیا،اولین عامل سودآوری فولاد مبارکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید است. در دنیا ۷۸ درصد ظرفیت تولید در حال استفاده است؛ در کشورمان این رقم ۶۵ درصد و در فولاد مبارکه بالای ۱۰۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه  ادامه داد: زنجیره متوازن و کامل، از سنگ تا رنگ، در فولاد مبارکه وجود دارد و ارزش‌افزوده کامل نیز در این شرکت شکل ‌گرفته است. از دیگر عوامل سود آوری فولاد مبارکه سرمایه انسانی خبره و آموزش دیده، بهره‌وری بالا توام با اقدامات ارزش آفرین توسط این نیروها شامل بومی سازی بیش از ۹۰ درصدی مواد و تجهیزات و قطعات مصرفی و… است که موجب شده هزینه های تولید به شدت تا ۳۰ درصد مقادیر وارداتی کاهش یابد.

www.aparat.com/video/video/embed/videohash/m98re/vt/frame?t=1

 

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.