تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 14:23
کد خبر : 77107

شم‌آبادی در دومین سمینار اثبات علمی قدرت‌های ذهنی عنوان کرد

علم و اگاهی هیپنوتیزم موضوعی جدا از خرافات است

علم و اگاهی هیپنوتیزم موضوعی جدا از خرافات است
اخبار پولی مالی-هیپنوتیزم درمانی فرآیندی است که با استفاده از آن می‌توان باورهای ذهن خودآگاه خود را در برابر الگوهای جدید رفتاری مقاوم ساخت و باورهای جدید و قابل قبولی را جایگزین باورهای تغییرناپذیر کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی،داریوش شم‌آبادی در دومین همایش و کنفرانس خبری اثبات علمی و عملی قدرت‌های ذهنی که روز جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در سرای محله سعادت آباد تهران برگزار شد گفت:علم و اگاهی هیپنوتیزم موضوعی جدا از خرافات است. این علم می‌تواند بیماری‌های بسیاری از جمله شیزوفرنی، افسردگی و انواع دیگر از بیماری‌های روحی و جسمی را درمان کند.

شم‌آبادی در ادامه افزود: بیش از ۱۰ سال و پس از فوت مادرم زمانی‌که در سکوت کامل زندگی می‌کردم، به نیروی درونی خود پی بردم و به خداشناسی بیشتر و باورهای جدیدی دست یافتم. فلسفه خداشناسی، خودشناسی و درک درست‌داشتن از وجود خویشتن خویش سرلوحه کار خود قرار دادم و دریافتم که آنچه خداوند در کتاب مقدس قرآن انسان را اشرف مخلوقات خطاب می‌کند، امری بدیهی نیست و در درون انسان قدرتی نهفته است که می‌تواند بالاترین موجود زنده در بین تمام موجودات باشد. از این‌رو با تلاش و کوشش فراوان به مرحله‌ای از ادراک رسیدم که توانستم این موضوع را با تک‌تک سلول‌هایم احساس و لمس کنم.

وی در ادامه گفت: با هدف افزایش سطح آگاهی مردم، شروع به تدریس علم هیپنوتیزم کردم. در حال حاصر بیش از ۱۰ هزار هنرجو در داخل و ۳۰۰۰ هزار هنرجو در خارج از کشور دارم و معتقدم که بیماری‌های بسیاری از جمله شیزوفرنی، افسردگی و انواع دیگر از بیماری‌های روحی و جسمی را با استفاده از این روش می‌توان درمان کرد. اگر به این باور برسیم که ما در این جهان، بخشی از یک طرح الهی هستیم، آن‌وقت هدایت الهی، تک‌تک حرکات ما را به پیش می‌برد.

شم‌آبادی در خصوص عضوگیری هنرجویان گفت: هنرجویان می‌توانند از طریق اپلیکیشن طراحی شده در دوره‌های آموزشی ما شرکت کنند. تیم ما ۹ آموزش مبتدی را پیش بینی کرده‌است که هنرجویان می‌توانند تمرینات خود را با آنها شروع کنند. بحث اصلی این است که این علم مکمل معنویات و تمرین‌های ذهنی است. هنرجو در آغاز راه باید به خودشناسی برسد تا نتیجه خوبی را دریافت کند. خودشناسی به معنای این است که یک انسان واقعی بر اخلاقیات تمرکز کند. انسانی که دارای وجدان، عاطفه، عشق، محبت، مهربانی، گذشت و ظرفیت درونی بزرگ باشد و هرقدر آنها را رشد دهد با کوچک‌ترین تمرین می‌تواند به نتایجی با سرعت ۱۰۰ برابری به آن ‌برسد. البته دریافت این نتیجه در ابتدا نیازمند کلیدی است به نام “باور” که به عنوان یک قدرت از نظر فیزیکی و متافیزیکی از آن نام برد و اگر به باور و یقین ۱۰۰درصدی برسیم گویا نصف راه را طی کرده‌ایم و پرده‌ای از جلوی چشمانمان برداشته شده است و تازه به اول راهی رسیده‌ایم که علمی فراتر از فیزیک و دانش علم بشر وجود دارد و از آن جلوتر است که می‌شود روی این مبحث کار کرد.

شم آبادی در ابتدای این مراسم نمونه‌ای از کارهای خود را در زمینه قدرت ذهنی را به صورت عملی درحضور شرکت کنندگان در همایش به نمایش گذاشت. او با قدرت ذهن و هیپنوتیزم در مدت ۲ دقیقه یکی از حاضرین را به بی‌حسی و بی‌حرکتی تبدیل کرد و بدن وی را بین دو میز با فاصله ۱۲۰ سانتی‌متر قرار داد و بدون اینکه تغییری در بدن وی شکل بگیرد، روی سینه و شکم او راه رفت و برای چند لحظه در آن نقطه ایستاد و سپس وی را از حالت بی‌حسی و بی‌حرکتی به حالت عادی برگرداند.

در حرکت بعدی که در حضور خبرنگاران و چند ناظر صورت گرفت، استاد توسط پزشک معاینه شد تا طبیعی بودن سلامت استاد مورد تایید قرار گیرد و سپس تمام لباس‌های وی مورد بازدید قرار گرفت که عاری از هرگونه شی باشد. پس از بازدید کامل بدنی، استاد در حضور همه با قدرت ذهن سه دستگاه موبایل مجهز به برنامه دریافت مغناطیس و ثبت انرژی را فعال کرد و عقربه‌های آنها را تا انتها برای ۴ بار متوالی تحت تاثیر قرار داد و فعال نمود. در یک حرکت دیگر استاد داریوش شم‌آبادی با نیروی ذهن و انرژی درونی عقربه‌های قطب‌نما را منحرف کرده و از حالت طبیعی خارج نمودند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بحث قدرت ذهن منشأ علمی دارد و باید آن را از خرافات جدا کنیم. متاسفانه برخی از مردم گرایش خرافی دارند و این موارد را به قدرت‌های ماورائی، شیطانی و غیره ربط می‌دهند. ما امروز در اینجا جمع شدیم تا در رابطه با قدرت ذهن و انرژی و هاله الکترومعناطیسی بدن صحبت می‌کنیم و هیچ چیزی خارج از آن نیست. ما با تمرکز کردن روی هاله الکترومغناطیسی بدن و انرژی ذهن، امواج گاما را انتقال می‌دهیم که علم هنوز به این انتقال، دسترسی پیدا نکرده است. البته علم می‌داند مغز انسان و ذهن ناخودآگاه انسان بسیار قوی است و دارای انرژی بالایی می‌باشد اما به انتقال و استفاده از آن را تاکنون دست نیافته است. ما سعی داریم به صورت علمی بر این موضوع تحقیق کنیم و شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهیم تا سطح اگاهی مردم را افزایش دهیم.

وی افزود: هدف ما بهبود کیفیت زندگی مردم همراه با افزایش سطح آگاهی آنهاست. تمریناتی بطور دقیق طراحی شده‌است تا جنبه‌های مختلفی از وجود خود را در تله کنیزی برای شما محقق سازند. خودشناسی همیشه توجه انسان را به خود جلب کرده است. اگر خودمان را عمیق‌تر بشناسیم، در نهایت می‌توانیم با دیدگاه و درک جدیدی از کل جهان از جمله سایر افراد و زندگی آشنا شویم که می‌تواند زندگی ما را بسیار لذت بخش‌تر کند. هدف اصلی ما بهبود کیفیت زندگی است نه تنها حرکت دادن یک تکه کاغذ.

وی تاکید کرد: از مردم انتظار داریم که ما را حمایت کنند و البته باید متذکر شوم که از دولت هیچ انتظاری نداریم. تنها درخواست من این است که دولت اجازه دهد در این حوزه فعالیت کنم و سطح آگاهی مردم را بالا ببرم و علم نوینی را از طریق تدریس در دانشگاه‌‌ها راه‌اندازی کنم. ما با سرمایه‌گذاری روی فرزندانمان می‌توانیم این علم را در سطح کشور گسترش دهیم.

شم‌آبادی در پایان گفت: تمام هدف من این است که به صورت علمی روی این مسئله کار کنیم حتی روی کودکان اوتیسمی نیز کار کردم که نتایج خوبی بدست آوردم، ولی برخی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مانعی بر سرراه من است؛ به عنوان مثال تا به امروز به بنده مجوز درمان نداده‌اند.

دومین همایش و کنفرانس خبری اثبات علمی و عملی قدرت‌های ذهنی توسط استاد داریوش شم‌آبادی ابداع کننده هنرهای فردی و ذهنی روز جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ در سرای محله سعادت آباد تهران با حضور خبرنگاران و جمعی از دنبال کنندگان این رشته برگزار شد.

دومین سمینار اثبات علمی قدرت‌های ذهنی برگزار شد

 

 

دومین سمینار اثبات علمی قدرت‌های ذهنی برگزار شد

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.