تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 18:58
کد خبر : 68709

عضویت ۶ کارگزاری جدید در بورس تهران

عضویت ۶ کارگزاری جدید در بورس تهران
اخبار پولی مالی_ با توجه به سیاست‌های سازمان بورس مبنی بر توسعه کمی و کیفی نهادهای مالی از جمله شرکت‌های کارگزاری و انحصار زدایی و ایجاد فضای رقابتی در ارایه خدمات متنوع، تعداد ۶ شرکت کارگزاری جدید به عضویت بورس تهران درآمدند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، محمدرضا شاه نظری معاونت نظارت بر بازار با بیان مطلب فوق گفت: به منظور توسعه و تقویت جایگاه صنعت کارگزاری در بورس تهران و ارائه خدمات بهتر به سرمایه گذاران در بازار سرمایه، پیرو سیاست‌های سازمان بورس مبنی بر توسعه کمی و کیفی نهادهای مالی در سال جاری مجوزهای فعالیت ۶ شرکت کارگزاری صادر شده است.

شاه نظری افزود: کارگزاری هایی که در سال ۱۴۰۲ مجوز عضویت در بورس تهران را اخذ کرده اند شامل آسمان، هامرز، راهین، اعتبار تابان، یزدان و آرتان است و با اضافه شدن این کارگزاری ها در مجموع ۱۱۴ کارگزاری در کشور مشغول به فعالیت هستند.

معاون نظارت بر بازار بورس تهران اظهار داشت: هم اکنون ۳۱۱ تالار اختصاصی و ۱۶۲۹ ایستگاه معاملاتی نامک و ۱۵۳۲ ایستگاه معاملاتی برخط گروهی در سراسر کشور مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم می باشند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.