تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 14:22
کد خبر : 56651

طرح ارغوان بانک سینا چگونه از کسب‌وکارها حمایت می‌کند؟

طرح ارغوان بانک سینا چگونه از کسب‌وکارها حمایت می‌کند؟
اخبار پولی مالی_ بهبود فضای کسب‌وکار یکی از چالش‌های بحث برانگیز حال حاضر و عاملی مهم در جهت دستیابی به اهداف رشد و توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اخبارپول، نظام بانکی به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی، جایگاه ویژه‌ای درحمایت از تولید و اشتغالزایی دارد. بر همین اساس نیز، در مقوله توجه به ایجاد انگیزه در جوانان، ایجاد اشتغال و به تبع آن نقش نظام بانکی بسیار پررنگ است. از طرفی به لحاظ جوانی جمعیت، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، یکی دیگر از وظایفی است که بر شانه‌های نظام بانکی قرار گرفته است. البته نمی‌توان تلاش‌های معطوف به اشتغالزایی در این رکن اقتصادی کشور را نادیده گرفت.

بهبود فضای کسب‌وکار یکی از چالش‌های بحث برانگیز حال حاضر و عاملی مهم در جهت دستیابی به اهداف رشد و توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری است.

در همین رابطه، همواره ارائه تسهیلات به بخش تولید و اشتغال، تبدیل به یکی از حوزه‌های مورد توجه نظام بانکی بوده که با کاهش نرخ بیکاری، به ثبات اقتصادی و توسعه کشور نیز کمک می‌کنند.

نکته حائز اهمیت اینکه، بسیاری از مشاغل جهت شروع به کار نیاز به مبالغ هنگفت نداشته و تنها با یک فقره تسهیلات می‌توانند کسب‌وکار خود را شروع کرده یا بدان رونق بخشند. فراموش نکنیم که این سرزمین جوانان بااستعداد زیادی دارد که به شرط برخورداری از حمایت‌های لازم، می‌توانند فردای بهتری را رقم بزنند.

در همین راستا، بانک سینا با ارائه طرح تسهیلاتی ارغوان در جهت حمایت از مشتریان حقیقی و صاحبان مشاغل، در راستای مسئولیت خویش در جهت کمک به اشتغالزایی، توانمندسازی و ایجاد فرصت‌های شغلی در جامعه قدم برداشته است.

طرح تسهیلاتی ارغوان با نگاه به اشتغالزایی
طرح ارغوان بانک سینا، طرح تسهیلاتی مبتنی بر سپرده است که مشتریان این بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل لازم در سپرده، از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند. آنطور که گفته می‌شود، تسهیلات گیرندگان در این طرح می‌توانند سرمایه‌های خود را ۲.۵ برابر کنند.

در طرح تسهیلاتی ارغوان بانک سینا صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با میانگین ۲ تا ۶ ماه سپرده‌گذاری نزد این بانک، از تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.

به گزارش اخبارپول، حداقل میانگین رسوب منابع برای پرداخت تسهیلات نیز ۵ میلیون تومان است و صاحبان مشاغل می‌توانند اقساط تسهیلاتی که در قالب طرح ارغوان دریافت می‌کنند را حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه با نرخ انتخابی ۲۲،۲۰،۱۸و۲۳ پرداخت کنند. همچنین به ازای هر ماه سپرده‌گذاری، ۶ ماه به مدت بازپرداخت اضافه می‌‌شود که متقاضیان می‌توانند به این امر توجه کنند.

نرخ سود و شرایط بازپرداخت نیز به این صورت محاسبه می‌شود: بطور مثال اگر صاحبان کسب‌وکار نیاز به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات داشته باشند، درصورتی که نرخ سود ۱۸درصد، مدت سپرده‌گذاری ۶ ماه و مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه را انتخاب کنند، رقمی درحدود ۴۵میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و و مبلغ بازپرداخت نهایی بطور دقیق، ۵,۵۰۰,۷۹۹,۵۷۴ ریال خواهد بود.

متقاضیان دریافت تسهیلات ارغوان می‌توانند از “اینجا” نرخ تسهیلات خود را محاسبه کنند.

در نهایت لازم به ذکر است، نقش مؤثر نظام بانکی در حمایت از بخش تولید، همچنین رونق و اشتغال بسیار روشن و واضح بوده و در همین راستا نیز عملکرد بانک سینا در اعطای تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از رونق تولید همواره قابل توجه است. این بانک همواره با سیاست‌های حمایتی خود در کنار کسب و کارها بوده و همچنین آماده همکاری با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان در زمینه‌های اقتصادی و رشد تولید جهت اشتغالزایی و دلگرم کردن جوانان این مرز و بوم است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.