تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 14:51
کد خبر : 5807

برای ششمین سال متوالی :

طرح آرامش بیمه کوثر کلید خورد

طرح آرامش بیمه کوثر کلید خورد
اخبار پولی مالی- ثبت‌ نام بازنشستگان و مستمری ‌بگیران تحت ‌پوشش سابا برای بهره ‌مندی از خدمات بیمه‌ نامه درمان تکمیلی شرکت بیمه کوثر با نام طرح آرامش 1400 کلید خورد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های درمان بیمه کوثر، قرارداد بیمه‌نامه درمان تکمیلی بین بیمه کوثر و سابا، برای ششمین سال متوالی تمدید شد و متقاضیان واجد شرایط برای استفاده از این پوشش با نام «طرح آرامش ۱۴۰۰» تا ۱۰ آذر فرصت ثبت نام دارند.
حسین عبدالوند با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در این طرح اختیاری است، خاطرنشان کرد: تعهدات این بیمه‌نامه در قالب دو طرح با حق‌بیمه ماهانه ۱۵۰ و ۱۲۰ هزارتومان به ازای هر نفر ارایه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگانی که می‌خواهند تحت‌پوشش این بیمه‌نامه قرار بگیرند، علاوه بر خود، باید همه اعضای خانواده تحت‌تکفل‌شان را ثبت نام کنند، افزود: همچنین در صورت وجود بیمه پایه، امکان استفاده از خدمات طرح آرامش ۱۴۰۰ برای سایر اعضای درجه یک خانواده که تحت‌تکفل نیستند، در صورت ثبت‌نام همسر و فرزندانش، فراهم شده است.
وی با اعلام اینکه همسران بازنشستگانی که فوت شده‌اند نیز می‌توانند از طرح آرامش استفاده کنند، افزود: ثبت‌نام این مستمری‌بگیران نیز مطابق شرایط بازنشستگان انجام می‌شود اما برای فرزندان مستمری‌بگیران دوره انتظار سه‌ماهه در نظر گرفته شده است.
عبدالوند با تاکید بر اینکه اعتبار بیمه‌نامه آرامش ۱۴۰۰ از ابتدای آذرماه سال جاری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد واجد‌شرایط از ۱۵ آبان تا ۱۰ آذر جاری به مدت ۲۵ روز فرصت دارند از طریق تارنمای شرکت بیمه کوثر به نشانی kins.ir یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک ساتا برای بهره‌مندی از پوشش بیمه‌نامه درمان تکمیلی طرح آرامش ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند.
مدیر درمان بیمه کوثر پیشنهاد کرد: تا جای ممکن ثبت‌نام را به صورت غیرحضوری از طریق تارنمای شرکت انجام دهند تا علاوه بر افزایش سرعت و دقت در عملیات و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مشکلات احتمالی ناشی از همه‌گیری کرونا مصون بمانند.
عبدالوند افزود: عزیزانی هم که حضوری به دفاتر ساتا مراجعه می‌کنند حتما اصل شناسنامه و کارت ملی سرپرست، آخرین برگه حقوقی سرپرست و اصل و تصویر شناسنامه وکارت ملی افراد غیرتحت تکفل را همراه داشته باشند تا با یک بار مراجعه کار ثبت‌نام‌شان نهایی شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.