تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 12:04
کد خبر : 60897

ضرورت تعادل میان مصارف و منابع بانک توسعه تعاون با تکیه بر اصول مشتری‌مداری

ضرورت تعادل میان مصارف و منابع بانک توسعه تعاون با تکیه بر اصول مشتری‌مداری
اخبار پولی مالی_ روسا و همکاران در بخش‌های ستادی و اجرایی برای ایفای نقش سازنده خود با تکیه بر فرآیندها، خدمات و محصولات متنوع، مدیریت ارتباط با مشتریان را صورت می‌دهند و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کار بانکداری ارتباط مؤثر با مشتریان است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین بانک اظهار کرد: روسا و همکاران در بخش‌های ستادی و اجرایی برای ایفای نقش سازنده خود با تکیه بر فرآیندها، خدمات و محصولات متنوع، مدیریت ارتباط با مشتریان را صورت می‌دهند و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کار بانکداری ارتباط مؤثر با مشتریان است.

وی افزود: ضرورت دارد همکاران به وضعیت روابط مشتریان با بانک آگاهی داشته و میزان رضایت مشتریان از بانک را مدنظر داشته باشند و با تبیین خدمات و محصولات بانک موجب تقویت ارتباط میان بانک و مشتری را فراهم نمایند.

شیخ حسینی تأکید کرد: بانک توسعه تعاون در وضعیت رو به رشدی قرار دارد و بعد از رکود دهه ۹۰ و انزوای بخش تعاون در برهه‌ای قرار داریم که مقامات ارشد دولت قصد ارائه فرصت به بخش تعاون را دارند و بانک نیز به لحاظ وضعیت نقدینگی و سرمایه شرایط خود را بهبود داده است و اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی، کارآفرینان و بنگاه‌های کوچک و متوسط می‌توانند روابط سازنده‌ای با بانک برقرار نمایند و با انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری امکان تعامل بانک با تعاونگران در وضعیت بهتری فراهم می‌گردد.

وی تصریح کرد: انتظار این است واحدهای اجرایی و شعب و همچنین واحدهای ستادی مرتبط همواره رصد کاملی از جریان منابع و مصارف را داشته باشند و هر شعبه با اطلاع از حجم و مشخصات انواع حساب‌های سپرده‌ای و سرفصل‌های تسهیلاتی بتواند جریان و چرخش منابع را به نحو مطلوبی مدیریت نماید و رئیس شعبه و همکاران پیش‌بینی هرگونه تغییر و تحولات در حساب‌های مهم و تعیین‌کننده را داشته باشند.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: مسئولیتی که مدیران دارند فراتر از کارشناسان است و بالطبع انتظار می‌رود مدیران در پیش‌بینی مسائل و اتخاذ راهکارها و تدابیر نهایت اهتمام را داشته باشند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: تی‌تی پلاس به عنوان سامانه بانکداری دیجیتال بانک راه‌اندازی شده است و امکانات این سامانه رو به تکامل است و برنامه این است که کلیه فرآیندهای اعطای تسهیلات واجد شرایط مرتبط با تفاهم‌نامه‌ها از طریق تی‌تی پلاس و به‌صورت غیرحضوری اجرایی گردد و بخش مهمی از چشم‌انداز بانک در سال ۱۴۰۴ از مسیر این سامانه‌ها و فرآیندهای مرتبط می‌گذرد.

شیخ حسینی یادآور گردید: همان‌گونه که رشد منابع بانک در پایان سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال پیشین فراتر از شبکه بانکی بوده است، رشد منابع سال جاری نیز حدود ۲ درصد از شبکه بانکی بالاتر است و البته آنچه در بانک به دنبال آن هستیم رشد کیفی و کمی منابع است تا قیمت تمام‌شده پول نیز در سطح پایین‌تری محقق شود.

در ادامه این نشست معاونین مدیرعامل، تعدادی از مدیران و روسای ادارات ستادی به بیان مطلب پرداختند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.