تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 11:00
کد خبر : 12398

رئیس شعبه سمنان عنوان کرد:

صدور۱۰ میلیون دلارحواله ارزی توسط بانک توسعه صادرات

صدور۱۰ میلیون دلارحواله ارزی توسط بانک توسعه صادرات
اخبار پولی مالی- مجموع حواله های صادره و وارده در شعبه سمنان بانک توسعه صادرات از آغاز سال 1400 تا پایان دی ماه بیش از ده میلیون دلار بوده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایرن،عباس زاهدی اظهار داشت: تسهیلات اعطایی صادراتی ده ماهه امسال بانک توسعه صادرات استان سمنان به ارزش ۲ هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال به بخش صنعت اعم از تولید سیم و کابل، کولر و بخاری، فروسیلیسیوم، ظروف یکبار مصرف، انواع رنگ، چسب، روغن موتور و فرش تخصیص داده شده است.
وی با اعلام صدور ۲۷ میلیارد ریال ضمانتنامه از شعبه سمنان طی ده ماهه اول سال جاری، گفت: تلاش داریم به عنوان یک بانک دولتی و تخصصی حامی صادرات، با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و جهش تولید، بسته کاملی از تسهیلات و خدمات نوین مالی و غیرمالی نوآورانه را به مشتریان ارائه کنیم.
زاهدی یادآور شد: بانک توسعه صادرات ایران در حوزه شرکت های دانش بنیان ، تا سقف۲۰ میلیارد ریال تسهیلات، بدون اخذ صورت های مالی حسابرسی شده با نرخ سود مناسب و برخورداری از تخفیف کارمزد خدمات ریالی اعطا می کند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان علاوه بر ارائه وثایق مرسوم در صورت ارائه ضمانت نامه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی می توانند از تسهیلات یاد شده بهره مند شوند.
زاهدی اذعان داشت: این بانک با استفاده از فناوری های دیجیتال تحول آفرین، به صورت عادلانه به فعالان عرصه صادرات کمک می کند تا از فرصت های موجود در بازارهای داخلی و خارجی حاضر شده و از این طریق به اقتصاد کشور کمک کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.