تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 16:09
کد خبر : 41914

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی خبر داد:

صدور «ملی‌کارت» از طریق سامانه بام

صدور «ملی‌کارت» از طریق سامانه بام
اخبار پولی مالی_ عضو هیات عامل و معان فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از امکان ثبت درخواست «صدور ملی‌کارت» به دو صورت مجازی و تحویل در شعبه از طریق سامانه بام خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار معان فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران درباره این خدمت جدید گفت: با این امکان دیگر نیازی به حضور در شعبه بانک نیست و در صورتی که مشتری نیاز به دریافت فیزیک کارت ندارد و انجام تراکنش‌های اینترنتی مد نظرش باشد، با درخواست «کارت مجازی» بدون مراجعه به شعبه، اطلاعات کارت را دریافت خواهد کرد.

وی هدف از ارایه این خدمت را جلوگیری از انتظار مشتری در شعبه عنوان کرد و افزود: این کارت امکان تعریف رمز دوم پویا و ثابت را داراست و از طریق آن امکان انجام تراکنش‌های غیرحضوری مانند کارت‌به‌کارت، خرید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی و… فراهم است.

ماهیار تصریح کرد: در صورتی که مشتری مایل به دریافت کارت فیزیکی در شعبه باشد؛ با ثبت اطلاعات در سامانه بام ، می‌تواند صرفا برای چاپ کارت، نهایتا تا یک هفته به شعبه مورد انتخاب خود مراجعه کند.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران اضافه کرد: در زمان مراجعه نیزکارت فیزیکی با ارایه اطلاعات پیامک شده از قبیل شماره پیگیری، شماره ارجاع و تاریخ درخواست بدون نیاز به تکمیل فرم صدور کارت ارایه خواهد شد.

لازم به ذکر است، برای درخواست «صدور ملی‌کارت» از طریق سامانه بام، ابتدا باید وارد این سامانه شده و سپس با انتخاب گزینه خدمات کارت و بعد گزینه صدور کارت، درخواست خود را ثبت کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.