تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 16:56
کد خبر : 76998

با رشد 48 درصدی فروش حق بیمه :

شعبه شرق بیمه ایران فاقد هرگونه بدهی سنواتی می باشد

شعبه شرق بیمه ایران فاقد هرگونه بدهی سنواتی می باشد
اخبار پولی مالی-شعبه شرق بیمه ایران با رشد 48 درصدی فروش حق بیمه در 10 ماهه سال جاری فاقد هرگونه بدهی سنواتی می باشد.

به گزارش اخبار پولی مالی از روابط عمومی بیمه ایران، کامبیز زیارانی مدیر شعبه شرق تهران با اشاره به رشد ۴۸ درصدی فروش حق بیمه در این شعبه در ۱۰ ماهه سال جاری گفت: تعداد بیمه نامه صادره در این مدت ۱۳۱ هزار فقره بوده که با حق بیمه ۴۸۴۰ میلیارد ریال همراه بوده است.
وی افزود: بیشترین رشد فروش در رشته های مسئولیت و بدنه با ۷۴ درصد و حمل کالا با ۷۰ درصد بوده است.
در حوزه پرداخت خسارت نیز تا بهمن ماه حدود ۲۰ هزار پرونده تشکیل و معادل ۲۴۰۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است که بیشترین مبلغ در بیمه های اتومبیل و رشته های ثالث و بدنه بوده که حدود ۲۱۳۰ میلیارد ریال می باشد.
زیارانی با اشاره به وجود ۱۳۰ نماینده فعال در این شعبه گفت: به طور میانگین ماهانه ۳۳۰ میلیارد ریال پرداختی در این شعبه داریم.وی همچنین از تشکیل کارگروه ویژه برای وصول مطالبات شرکت خبر داد و گفت: این کارگروه با مشارکت بخش حسابداری و صدور تشکیل شده و به طور مستمر جلسات فنی و کارشناسی برگزار می کند.
مدیر شعبه شرق تهران افزود: بر اساس سیاست ها و استراتژی تنظیم شده در هیات مدیره شرکت و تشکیل کارگروه ویژه وصول مطالبات در این شعبه ، با استفاده از هوش تجاری و سامانه های آماری فعالیت نمایندگان در هر ماه پایش و عملکرد آن ها سنجیده می شود و اقدامات لازم و متناسب در جهت وصول مطالبات برنامه ریزی و اجرا می گردد. این امر باعث شد تا این شعبه در سال جاری فاقد هرگونه بدهی سنواتی باشد و جای دارد از همت و تلاش همکاران شعبه و همچنین همدلی و همراهی همکاران نمایندگان تشکر نمایم.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.