تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 11:01
کد خبر : 11741

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

رونمایی از ۶۰۵ پروژه پست بانک ایران در سراسر کشور

رونمایی از ۶۰۵ پروژه پست بانک ایران در سراسر کشور
اخبار پولی مالی- همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، 605 پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 57 میلیارد ریال توسط بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازاداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این پروژه ها شامل، افتتاح و بهره برداری از ۸۳ باجه بانکی روستایی با سرمایه گذاری ۲۰۵ میلیارد ریالی بخش دولتی و خصوصی، افتتاح ۲۴ پروژه‌ و طرح‌های تسهیلاتی پست بانک ایران با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۹۷ میلیارد ریالی در سراسر کشور بخشی از این طرح ها و پروژه‌ها است.
همچنین، تجهیز ۱۱۲ باجه بانکی روستایی به دستگاه خودپرداز با سرمایه گذاری ۱۳۴ میلیارد ریالی، نصب دستگاه صدور کارت آنی در ۳۶۸ باجه بانکی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و تجهیز ۱۸ باجه بانکی روستایی به دستگاه CASHLESS با سرمایه گذاری ۹ میلیارد ریالی بخش دیگری ازاین طرح ها هستند.
بر اساس این گزارش، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای ۶۹۵ نفر در سراسر کشور ایجاد اشتغال می‌شود و جمعیتی معادل یک میلیون و ۱۶۴ هزار نفر از روستاییان کشور تحت پوشش خدمات پست بانک ایران قرار می گیرند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.