تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 9:40
کد خبر : 75571

رشد ۷۹ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه دی

رشد ۷۹ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه دی
اخبار پولی مالی_ بیمه دی برخلاف نام زمستانی‌اش توانسته در گزارش 8 ماهه سالجاری عملکردی به مطلوبیت و امیدآفرینی بهارداشته است.

به گزارش اخبار پولی مالی، بیمه دی برخلاف نام زمستانی‌اش توانسته در گزارش ۸ ماهه سالجاری عملکردی به مطلوبیت و امیدآفرینی بهارداشته است. این شرکت که افتخار ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به خانواده معظم شهدا را درسابقه فعالیت اش دارد، با تولید حق بیمه بیشتر نسبت به دوره مشابه سال گذشته و مدیریت ریسک، با تاکید بر استمرار مسیر موفقیت، اطمینان خاطر سهامداران و بیمه گذاران را بیمه کرده است.

حساب و کتاب درست دی
جذب پرتفوهای بزرگ به نوعی منبع درآمد این شرکت را قابل اتکا کرده و هرساله رو به رشد است. تولید ۱۵ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان حق بیمه در مقایسه با ۸ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۹ درصدی را به دنبال داشته که در مقایسه با در آمد برخی شرکت‌های بیمه‌ای رقیب رقم قابل توجهی است.

از سوی افزایش اختلاف میان حق بیمه تولیدی و خسارت پرداختی دربازه زمانی مورد بررسی نیز در نوع خود اتفاق قابل توجهی است که در رشته درمان به عنوان اصلی ترین منبع درآمدی حق بیمه شرکت نمود دارد.

پرداخت ۴۱ هزار و ۹۲۳ میلیارد تومان خسارت از دل ۸۴ هزارو ۳۵۸ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۱با چرخش به سمت ۸ هزار و ۸۵۵ میلیارد تومان خسارت پرداختی در قبال ۱۵ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان نشان می دهد، تیم مدیریتی بیمه دی به مدیرعاملی طاهر موهبتی تلاش داشته با شناسایی درست ریسک و توزیع پرتفوی در دیگر رشته‌های بیمه‌ای خسارت شرکت کاهشی شود.

سهم زندگی در دی
ایجاد فاصله؛ در ۸ ماهه سالجاری پرتفوی بیمه دی هرچند با درصد اندک از محوریت ۹۱ درصدی رشته درمان کنار کشیده و به سهم سایر رشته ها افزوده است که اوج آن در رشته بیمه زندگی اندوخته دار بازتاب دارد. این رشته بیمه‌ای با افزایش ۱۲۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد از سهم دایره پرتفو را به خود اختصاص داده است.

 

منبع: باشگاه بیمه گران

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.