تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 17:21
کد خبر : 1096

در پنج ماهه امسال صورت گرفت:

رشد ۴۲ درصدی درآمد بیمه سینا

رشد ۴۲ درصدی درآمد بیمه سینا
اخبار پولی مالی- سود خالص حاصل از فعالیت‌های شرکت بیمه سینا نیز تا پایان مردادماه به عدد ۲ هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال رسیده است .

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، رضا جعفری،مدیرعامل بیمه سینا از رشد ۴۲ درصدی درآمد این شرکت در پنج ماهه ابتدای امسال خبر داد و با بیان اینکه در این دوره پنج ماهه با تلاش همکاران ستاد، شعب و نمایندگان سراسر کشور، مجموع درآمدها به رقمی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال رسید، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی معادل ۴۲ درصد داشته است.
وی اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده ۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و نسبت خسارت‌ نیز با توحه به رسیدگی به روز پرونده‌های خسارتی ۴۹ درصد بوده است.
دکتر جعفری تصریح کرد: سود خالص حاصل از فعالیت‌های شرکت نیز تا پایان مردادماه به عدد ۲ هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال رسیده است که جای تقدیر دارد.
وی گفت: هدف‌گذاری صحیح و دقت در انتخاب ریسک‌های مناسب در بازار بیمه و سرمایه موجب بهبود و رشد شاخص‌های مالی و فنی و سرمایه‌گذاری‌های بیمه سینا شده است و با این اوصاف، پیش‌بینی می‌شود که مجموع درآمدهای عملیاتی در پایان امسال از مرز ۳ هزار میلیارد تومان فراتر رفته و سود قابل توجهی در نیمه دوم امسال در انتظار سهامداران و ذینفعان این شرکت خواهد بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.