تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 13:32
کد خبر : 1537

در پایان معاملات امروز؛

رشد هزار واحدی شاخص بورس

رشد هزار واحدی شاخص بورس
اخبار پولی مالی- شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز ۱۵ شهریور 1400، رشد اندک ۱۳۱۲ واحدی داشت و در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش اخبار پولی مالی، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۳۱۲ واحدی به رقم ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۵۰۶ واحد رسید.

در دو ساعت ابتدایی معاملات، شاخص حدود ۹ هزار واحد رشد کرد اما در یک ساعت و نیم پایانی با افت کمتر از ۸ هزار واحدی روبه رو شد.

شاخص هم وزن ۲۵۹۱ واحد رشد کرد و به عدد ۴۹۹ هزار و ۶۱۴ واحد رسید. شاخص فرابورس نیز با رشد ۷۱ واحدی مواجه شد و جایگاه ۲۲ هزار و ۷۶۴ واحدی را کسب کرد.

امروز ۱ میلیون و ۲۳۷ هزار فقره معامله در بازار سرمایه ثبت شد که ارزش آن ۹.۳ هزار میلیارد تومان بود. ارزش کل بازار در حال حاضر بیش از ۶.۱ هزار هزار میلیارد تومان است.

کگل و شبندر در رشد شاخص و نمادهای فولاد و وغدیر در افت آن مؤثر بودند؛ شستا، شبندر و ومدیر نیز از نمادهای پرتراکنش امروز محسوب می‌شوند.

برترین گروه‌های امروز فرآورده‌های نفتی با ارزش معاملات ۸۷۶ میلیارد تومان، خودرو با ۷۹۴ میلیارد تومان و فلزات اساسی با ۵۵۶ میلیارد تومان بودند.

مهمترین معاملات رینگ داخلی بورس انرژی نیز فروش بیش از ۵ هزار تن میعانات گازی به ارزش هر تن ۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تن، ۲۵۰ تن سوخت کوره سبک به ارزش هر کیلو ۱۲ هزار و ۱۷۰ تومان و ۱۵۰ تن نیتروژن مایع به ارزش هر کیلوگرم ۲,۷۵۰ تومان بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.