تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 10:50
کد خبر : 68634

رشد صددرصدی شعبه ابهر بیمه دانا نسبت به یک‌سال گذشته

رشد صددرصدی شعبه ابهر بیمه دانا نسبت به یک‌سال گذشته
اخبار پولی مالی_ پرتفوی ۵۰۰ میلیاردی شعبه ابهر بیمه دانا، حاصل تلاش و همت همه همکاران و شبکه فروش در شهرستان‌های ابهر، خرمدره و… است.

به گزارش اخبار پولی مالی، رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با همراهی سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره وکاظم صفرزاد مدیرکل دفتر حراست این شرکت، ضمن بازدید از مرکز استان زنجان‌ و با هدف تأمین و‌ خرید ساختمان جدید در زنجان از بخش‌های مختلف شعبه ابهر نیز بازدید و با کارکنان این شعبه به گفت‌وگو پرداخت و در جریان فعالیت‌های این شعبه قرار گرفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان زنجان و شعبه ابهر اظهار کرد: ثبت افتخارات و موفقیت‌های اخیر شرکت، حاصل کار تیمی و اجرای سیاست عدم تمرکز است و تلاش ما سرعت بخشیدن به ارائه بهترین خدمات به بیمه‌گذاران، به عنوان مهم‌ترین عنصر مدیریت است.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا همچنین از خرید ساختمانی در خور و شایسته‌ی کارکنان شعبه ابهر بیمه دانا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تقدیر از تلاش‌های همکاران را از اصول مهم این شرکت درجهت حفظ منزلت کارکنان و مشتریان دانست.

رضا جعفری در ادامه‌ سخنان خود، دستیابی به پرتفوی ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی را هدف‌گذاری این شرکت تا پایان سال‌جاری اعلام کرد و با تأکید بر حفظ ارزش سهام و جایگاه ممتاز آن در صنعت بیمه کشور افزود: بیمه دانا در حال‌حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و علی‌رغم متغیرهای اخیر اقتصادی حاکم بر بازار سرمایه، پیش‌بینی می‌کنیم در نتیجه عملکرد و‌کارنامه درخشان ارزش این شرکت در آینده به ارزش ذاتی و واقعی خود برسد و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از اظهاراتش، با اشاره به عملکرد شعب و شبکه فروش این شرکت در سراسر کشور گفت: ثبت عملکرد بسیار مطلوب این مجموعه حاصل کار گروهی، هم‌افزایی سیستم، رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقویت روحیه کارمحوری بوده است، لذا می‌کوشیم تا پایان سال‌جاری نیز با رعایت این اصول، به اهداف پیش‌بینی‌شده جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد مناسب رییس و کارکنان شعبه ابهر طی یک‌سال گذشته تا کنون بر لزوم چاره‌اندیشی و رفع مشکلات و تحقق مطالبات شبکه فروش نیز تأکید کرد.

گفتنی است پیش از اظهارات مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، علی کوششی رئیس شعبه ابهر بیمه دانا، گزارشی از اقدامات و عملکرد این شعبه ارائه و ضمن اشاره به پرتفوی پانصد میلیاردی این شعبه بر رشد صددرصدی پرتفوی نسبت به مدت مشابه در سال قبل تأکید کرد و در ادامه به بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نمایندگان پرداخت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.