تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 12:24
کد خبر : 12900

رئیس سازمان بورس اعلام کرد:

راه‌اندازی میز صنعت در سازمان بورس

راه‌اندازی میز صنعت در سازمان بورس
اخبار پولی مالی- سازمان بورس با هدف شناسایی و جمع بندی مشکلات و چالش‌های صنایع اقدام به راه اندازی میز صنعت به صورت آنلاین کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بازار سرمایه، عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در دومین دوره آموزشی ناشران بازار سرمایه که بصورت وبینار و با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای هیئت‌مدیره و مدیران بازار سرمایه برگزار شد گفت: ارتباط مستقیم آنلاین با صنایع مختلف یکی از بحث‌های جدی در سازمان بورس است که با راه‌اندازی یک اداره دائمی به نام میز صنعت، می‌توان مسائل، مشکلات و چالش‌های صنایع مختلف را جمع‌بندی کرد.

وی این دوره را در راستای ارتقای سواد مالی و فرهنگ سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه دانست و افزود: شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار سرمایه به واسطه قوانین و مقررات و دستاورد‌های موجود، مسئولیت‌هایی دارند که ممکن است به واسطه نداشتن آشنایی کافی، با مشکلاتی مواجه شوند، زیرا با درگیر شدن بخش عمده‌ای از مردم در بازار سرمایه انتظارات از بازار به‌ شدت افزایش یافته و حساسیت‌ها هم بسیار زیاد است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در این خصوص، وظیفه اصلی بر دوش ناشران است تا از طریق توسعه فعالیت‌های خود و افزایش سرمایه و بحث‌های استفاده از این ابزار‌ها و در واقع نهاد‌های مالی و بازار سرمایه بتوانند کسب‌وکار خود را در زنجیره‌های تولید توسعه داده و به توسعه بازار سرمایه کمک کنند.

عشقی تصریح کرد: برگزاری این دوره در مرکز مالی ایران باعث نزدیکی همزبانی بیشتر ارکان بازار و ناشران است تا بتوانند به توسعه شرکت‌ها کمک کرده و ناشران نیز نقش مفیدتری ایفا کنند.

نخستین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.