تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 14:55
کد خبر : 70681

رادیولوژی کم هزینه با بیمه درمان شرکت بیمه آسماری

رادیولوژی کم هزینه با بیمه درمان شرکت بیمه آسماری
اخبار پولی مالی_ پرتوشناسی یا رادیولوژی و گاهی تصویربرداری تشخیصی، نام یک رشته از تخصص های پزشکی است که در آن از پرتو ایکس و دیگر اقسام امواج و پرتوها برای تشخیص و درمان بیماری و حالات غیر طبیعی کمک گرفته می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، هشتم نوامبر ۱۸۹۵، «ویلهلم کنراد رونتگن» Wilhelm Conrad Röntgen دانشمند آلمانی، در حالی که مشغول تحقیق پیرامون خواص پرتوهای کاتدی، متوجه نوعی پرتو در لامپ کاتدی شد که آن را پرتوی مجهول یا پرتو x نامید. همان اشعه ای که بعدها در پرتوشناسی یا رادیولوژی (radiology) به کار گرفته شد. از همین رو بود که این روز مصادف با ۱۷ آبان ماه، به عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شد.

پرتوشناسی یا رادیولوژی و گاهی تصویربرداری تشخیصی، نام یک رشته از تخصص های پزشکی است که در آن از پرتو ایکس و دیگر اقسام امواج و پرتوها برای تشخیص و درمان بیماری و حالات غیر طبیعی کمک گرفته می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مبتنی بر دانش روز، رادیولوژی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و دقت و سرعت در عملیات پزشکی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است، از انواع تصویربرداری به MRI، اشعه ایکس، سونوگرافی و سی‌تی اسکن می‌توان اشاره کرد که برای درمان بیماران قلبی، ورزشکاران آسیب دیده و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با وجود این که رادیولوژی می تواند در عملیات تشخیصی و درمانی بسیار کمک کننده باشد، اما گاه هزینه های آن چنان افزایش می یابد که برای بیماران می تواند به چالشی همتراز با بیماری تبدیل شود. بیمه های درمان در این حوزه به کمک بیماران می آیند، به گونه ای که با تقبل بخش قابل توجهی از هزینه ها، بیماران را در جلوگیری از گسترش بیماری و نیز درمان آن یاری می کنند.

شرکت بیمه آسماری نیز که با ارائه انواع بیمه های درمان، یاریگر بیماران است، هزینه های رادیولوژی را به شکل حداکثری پوشش می دهد تا دست کم بخشی از رنج بیماری را برای بیمه‌شدگان خود کاهش دهد.

متقاضیان محترم می توانند برای خرید این بیمه نامه به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.