تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 13:32
کد خبر : 32603

رئیس‌ بانک مرکزی عمان امروز به تهران می‌آید

رئیس‌ بانک مرکزی عمان امروز به تهران می‌آید
اخبار پولی مالی_ رئیس بانک مرکزی عمان عصر امروز وارد تهران می‌شود و فردا با علی صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان دیدار خواهد کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از ایرنا، سخنگوی بانک مرکزی با اعلام این خبر گفت: توسعه روابط بانکی و بین‌المللی فیمابین، محور گفت‌وگوهای علی صالح آبادی و طاهر بن سالم العمری خواهد بود.

این در حالی است که رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دو روز پیش گفته بود ما در حال تلاش برای بازگرداندن سریع ۳ آمریکایی بازداشت شده در ایران هستیم و این یک اولویت برای دولت بایدن است.

«نورنیوز» هم پیشتر با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرده بود؛ توافقات مربوط به تبادل زندانیان ایران و آمریکا در کشورهای خارجی که ماه‌ها قبل انجام شده بود، اخیرا و با اعلام آمادگی آمریکا برای اجرای توافقات قبلی در حال انجام است.

همچنین وزیر امورخارجه کشورمان چند روز قبل گفت با طرف آمریکایی توافق کردیم نسبت به تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی بر اساس مذاکراتی که انجام خواهد شد، اقدام کنیم. آمریکایی‌ها نماینده‌ی خود را از یک کشور ثالث تعیین کردند و حدود سه هفته پیش بر سر چگونگی تبادل زندانیان توافق کردیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.