تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 11:25
کد خبر : 66651

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر و رئیس پژوهشکده بیمه

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر و رئیس پژوهشکده بیمه
اخبار پولی مالی_ با حضور رئیس پژوهشکده بیمه در بیمه کوثر نشستی بین ایشان و آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر و گروهی از معاونین و مدیران بیمه کوثر و پژوهشکده در خصوص همکاری های دوجانبه برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در این نشست ضمن خیرمقدم حضور عسگری و هیئت همراه اشاره کرد: بیمه کوثر همواره به دنبال بهره مندی از پژوهش های صورت پذیرفته در صنعت بیمه است.

آقادادی عنوان کرد: بیمه کوثر در راستای سیاست های آموزشی و پژوهشی عملکرد مثبتی به منظور توسعه این امر داشته و با تشکیل شورای پژوهشی طرح های مناسبی در حال بررسی است و براساس تفاهم نامه قبلی، آمادگی کاملی برای گسترش همکاری های فی مابین در حوزه آموزش، پژوهش، حمایت از طرح ها و پایان نامه ها و همچنین موضوع تکافل داریم.

رئیس پژوهشکده بیمه دراین نشست اشاره کرد: بیمه کوثر همواره قدم های موثر و همکاری های مطلوبی را در اجرای طرح های آموزشی و پژوهشی داشته است و در زمینه همکاری های آموزشی و تکافل و همایش های مدیریت ریسک و روز بیمه اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم با بهره مندی مناسب از طرح های پژوهشی و سرمایه های انسانی صنعت، نتایج مؤثرتری را شاهد باشیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.