تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 17:01
کد خبر : 36665

دستاوردها و خدمات فناورانه بیمه پارسیان معرفی شد

دستاوردها و خدمات فناورانه بیمه پارسیان معرفی شد
اخبار پولی مالی_ با فرارسیدن ۱۳ آذرماه و به مناسب گرامیداشت روز بیمه بیست نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با رویکرد توسعه دانش بنیان صنعت بیمه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، همزمان با سالروز صنعت بیمه و برگزاری همایش ملی بیمه و توسعه، نمایشگاه جانبی این همایش با هدف معرفی خدمات بیمه ای برگزار شد، شرکت بیمه پارسیان نیز با برپایی غرفه چتر همراه پارسیان در این نمایشگاه به معرفی دستاوردها و خدمات فناورانه جدید خود پرداخت.

براساس این گزارش در این نمایشگاه که با استقبال کثیری از مدیران ارشد، خبرنگاران و فعالان صنعت بیمه مواجه شد، بیمه پارسیان خدمات جدید خود را در راستای توسعه خدمات با تکیه بر تحول دیجیتال و محصولات هوشمند در زنجیره ارزش خدمات بیمه ای، معرفی کرد. از جمله محصولات و خدمات فناورانه این شرکت اپلیکیشن چتراه همراه پارسیان می باشد که کلیه خدمات مورد نیاز در حوزه بیمه اعم از صدور و تمدید بیمه نامه، اعلام و پرداخت خسارت آنلاین، مشاهده تمامی بیمه نامه و .. را دربر می گیرد. از دیگر خدمات می توان به باشگاه مشتریان، نهال زندگی اشاره کرد.

بیمه پارسیان همواره با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی خدمات بیمه ای در تلاش بوده و در سال جاری نیز با نگاه بیشتری به حوزه فناوری در صنعت بیمه و طراحی محصولات و خدمات نوآورانه و تاکید به ساده سازی و برخط بودن خدمات گام برداشته و در این مسیر جدید، خدمات گسترده هوشمند و بر پایه دیجیتال و الکترونیک را ارایه کرده است تا با توجه به ضرورت زندگی امروز بیمه گزاران و مشتریان بتوانند به سهولت به خدمات بیمه ای دسترسی داشته باشند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.